165 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

kab kab

hey yo jeg har en jog AS med TP cyl og udst, polini membran/roller TP vario kilrem.. TR krumtap og kobling...

og en amal 21mm.. efter jeg smadret min hebo racing cylle købte jeg en TP plus.. da jeg fik den på fik den ALT for meget benzin.. selv da jeg sat en 85 dyse i fik den formeget.. rigtig meget... nu tror jeg jeg har sat choker på konstant på amal'n... kan man det? og hvordan kan man tage det af igen?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kab
  • Henning T
    Henning T Tilmeldt:
    aug 2003

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #1   21. aug 2003 jeg havde samme problem med amal, jeg har oss 85 dyse i. men du skal huske at købe studs og choker der passer til amal'en...

• #2   21. aug 2003 Det har jeg... smiley kan ikk fatte det.. det er næsten den samme cylle.. hvorfor så meget bezin i overskud? smiley

• #3   4. sep 2003 Du er sikker på at det ikke bare er svømmeren der har sat sig. Hvad ned nålen, og har du prøvet at køre længer ned i dyse. Jeg kan ikke forklare dig hvordan du lukker for cokeren når jeg ikke ved om det er en mannuel eller en auto.....
    Hvad siger tændrørets forbranding....

Kommentér på:
kab

Annonce