393 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

rofllol o
rofllol o
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 25

Tun!!! Tun!!!

Jeg har købt et stk, Turbo kit med 47,6 cyl (ikk evo), og turbo kit udst. (1 pot), Top racing krumtap, top racing variator, athena rem, amal kabu, amal choker

Jeg smed bare det hele på og da den kom ud at køre kørte den godt.. men da den blev lidt varm og havde kørt nogle få km kørte den max af lort. Den vil slet ikke tage gassen og sætte igang. Jeg har godt nok ikke justeret alt for meget, men kan det bare være rullerne som sidder i vario, det er 5,5 grams jeg har smækket i. Nogle forslag til at den køre så dårlig, for jeg tror ikke det bare kan være et fin-indstillings spørgsmål???? plz giv mig lidt gode råd =)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Hænge 3 lamper op😊 500 kr.
  • Elektriker 700 kr.
  • Afmontering og montering af opvaskemaskine (plus fix af tilkalket vandhane) 1.250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tun!!!
  • rofllol o
    rofllol o Tilmeldt:
    aug 2003

#1   21. aug 2003 haha.. tak for tippet... jeg tjekker lige !!! =/////

hvad kan jeg bruge det til?!

du er en guttermand... tak for hjælpen!!!

• rofllol o
    rofllol o Tilmeldt:
    aug 2003

#2   21. aug 2003 nej du kan da ej..... stemplet er da cirkulert så nej den kan vel ikke vende forkert??..

• rofllol o
    rofllol o Tilmeldt:
    aug 2003

#4   21. aug 2003 hmmm... michael du får lige en undskyldning først =) sry m8 =)....

hmm dvs hvis jeg lige får den vendt så kan det egentlig godt være den render godt eller???????
    de glemte godt at sende athena top stykke med... så kører med mit lidt udboret standart topstykke.. men kan godt være jeg skal prøve at vende det og så lige få det fin indstillet.... =)

tak for hjælpen gutter.. jeg prøver det =)

• #5   22. aug 2003 Du kan altid tjekke om stemplet er vendt rigtigt ved at pilen på stemplet vender ned ad mod udstødningens kanalen men hvilkken dyse har du nu ? prøv med en 95'er

• rofllol o
    rofllol o Tilmeldt:
    aug 2003

#6   22. aug 2003 nu har jeg skiftet ruller og fået en 84 dyse i... før var det 90.... så nu er den da begyndt at tage ordenligt fat.....

og nu kommer mit top stykke oxo snart hjem så jeg tror oxo det kommer til at rykke godt =)

• #7   23. aug 2003 du kan godt vende stemplet forkert..

hullerne i stemplet skal vende opad ;D

ellers er der en pil som skal vende ned mod udst,

Kommentér på:
Tun!!!

Annonce