{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min ven er syg i hovedet
  • #1   22. aug 2003 Han er da ik syg i skallen hvis han har nok med penge...

Enkreidler kan jo holde til noget mere end allle mulige andre scootere og knallerter...

Bare han gør som ALLE DER HAR EN VOLDTUNET SCOOTER, at han KØRER FORSIGTIGT I BYERNE OG FORSTÆDERNE, og først fyrer den af på markveje og øde steder...

• xaron g
    xaron g Tilmeldt:
    aug 2003

Følger: 1 Svar: 4
    #2   22. aug 2003 Det lyder.. spændende :D...
    Hvor stærkt kører den???

• #3   22. aug 2003 KREIDLER POWER!!!

det lyder sq da spændene, men ved du evt. hvor han har fået fat i den motor???

• #4   22. aug 2003 Forresten så kan jeg kun give ´Karsten N ret, han skal fandme passe på de skide pansere, nu har jeg blevet nødt til at køre fra dem 3 gange, og det er ikke engang fordi jeg kører råddent eller noget... men når mine venner såå kører på deres maxier uden udst og alting så er de stort seet lige glade, dem følger de sq ikke efter!!!
    /Nicolai som hader pansere

• #5   23. aug 2003 Jeg er ved at bytte mig til en kreidler, vistnok en 3 gears...

hvad skal jeg holde øje med.../noget der specielt går i stykker på en kreidler HVIS der er noget der går i stykker på så solid en knallert...

• #6   25. aug 2003 Rigtig nok karsten, jeg tror sku ogå det er bedst han ligge laver et tjek en gang om ugen, det er jo trods alt noget mange omdrejninger vi taler om her

Jeg ved ikke hvor stærkt den kører, han har ikke fået den hjem endnu

Nicolai.. ved ikke hvem han køber den af, men han har vist fundet den over nettet

...... FUCK POLITIET

• xaron g
    xaron g Tilmeldt:
    aug 2003

#7   25. aug 2003 Nå, Men skriv lige når du finder ud af noget mere, ik?
    Jeg er mega nysgerig smiley :) smiley

• #8   30. aug 2003 Att: Karsten N
    prøv at gå ind på den danske kreidler klubs hp, der får du helt sikkert svar på dine spørgsmål svar på dine spørsmål,. og du kan roligt regne med at det er ordentlige svar du får, mange folk derinde er virkelig Entuitiaster, med stort E :-))
    www.Kreidlerreg.dk
    /Nicolai

• #9   30. aug 2003 Att: Karsten N
    prøv at gå ind på den danske kreidler klubs hp, der får du helt sikkert svar på dine spørgsmål svar på dine spørsmål,. og du kan roligt regne med at det er ordentlige svar du får, mange folk derinde er virkelig Entuitiaster, med stort E :-))
    www.Kreidlerreg.dk
    /Nicolai

• xaron g
    xaron g Tilmeldt:
    aug 2003

#10   1. sep 2003 Er Kreidler-Register´s forum ikke kun for medlemmer?

• xaron g
    xaron g Tilmeldt:
    aug 2003

#11   26. okt 2003 Hva´ehh?
    Har han købt det?
    Har du fundet ud af noget?
    Pris/Topfart?

Svar plz plz plz! smiley

• #12   14. nov 2003 Det blev ikke til noget alligevel smiley det var en forkert motor han fik hjem, så den kom aldrig rigtig ud og køre..
    an har købt en sonic nu

• #13   14. nov 2003 har han motoren???
    hvad er motoren så til??? evt en florett ;-p

Kommentér på:
Min ven er syg i hovedet

Annonce