{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  For mye luft?
  • #1   19. nov 2003 Du skal ha ny dyse i hvad nr. ved jeg ikke men ny dyse tror jeg smiley

• #2   20. nov 2003 inden du køber ny dyse så prøv at tage dyse pinden og rykke den et hak op den regulere dyse 1 i for hold til luft og benzin

• #3   20. nov 2003 hmm du skal jo regne med at den kan ikke køre når det regner med powerluft filter smiley det er ret skod .. det kan være det er problemet.. men hvis du kører lidt tid med powerluft filter når det er tørt .. så kommer der lidt skidt op på filteret og den virker knap så effektiv .. det er tit det hjælper når filteret ikke virker helt optimalt.. fx på en af mine venners comet har han powerluft filter på og en std dysse. og hans kan ikke køre orndeligt hvis han ranser sit filter... smiley

• #4   20. nov 2003 Jeg skal prøve å justere på luftskruen. Jeg prøvde å putte litt skumplast inn i filteret. Det virket en liten stund helt til det sa swooosj og plasten ble sugd inn i forgasseren. Da var det stopp... hehehe. Heldigvis fikk jeg alt ut igjen. smiley

Kommentér på:
For mye luft?

Annonce