226 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Yamaha BWS hjælp! Yamaha BWS hjælp!

"WAO" tænkte jeg da jeg havde købt min Yamaha BWS i februar. Jeg regne med at den kunne komme til at kører lidt hurtigere end 45 ved at fjerne begrænsningerne. men sådan er det åbenbart ikke. Jeg har pillet skiven og skærmet blændrøret af. Den er som sagt fra februar i år. Det skal måske lige siges at den kørte 38 på spedometeret fra ny. og nu kører den kun 45 på spedometeret...? Jeg vil gerne have den til at kører de 55 - 60 km/t uden at det koster meget mere end nogle få kroner. Sidder der nogle flere bergrænsninger som jeg har glemt?
Noget som jeg har overset eller glemt??
Kan man evt. ikke gøre noget mere??? nogen af jer må da have nogle tips og tricks eller noget...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.
  • Udskiftning af ventil på vandrør til opvaskemaskine 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Yamaha BWS hjælp!
  • #1   25. aug 2003 Ja der sidder også en Begrænsning i luftfilteret.. Men det lyder underligt at den kun kører 45 når du har fået gjort det ved den.. Hvor langt har den kørt? Det kan være den kunne trænge til et nyt stempel, eller en ny cylinder.. Her er en guide til at fjerne din begrænsning i luftfilteret www.bws-site.Tk

Mvh. Mark

• #2   25. aug 2003 Mange tak...
    Der er bare lige et lille problem mere... Præcis hvor sidder dysen i kaburatoren?? jeg ahr forsøgt på at finde den uden held. Der sidder 3 skruer på venstre side af kaburatoren og jeg ved at een af dem er dysen. men hvilken??

• #3   25. aug 2003 Ah.... lækkert lækkert.... der er vel ikke nogen som kan fortælle mig hvor stor original dysen er på en Yamaha BWS?

• Sune L
    Sune L Tilmeldt:
    aug 2003

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 15
    #4   29. aug 2003 Hvis du vil have den til at rende omkring 60.. så køb et 40 seks skyld... min kørte med det i starten, køre skide godt... gir optræk og topfart... ikk det helt vilde men sådan er det... min kørte omkring 65 med det på... det koster omkring 400... ellers køb en kvali vario... gav min 20 på toppen + optræk...

Kommentér på:
Yamaha BWS hjælp!

Annonce