{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
194 visninger | Oprettet:

Min NRG overheater.. {{forumTopicSubject}}

Jeg har corsa med alle dele der passer dertil.
Jeg monterede i går istedet for 21 mm dello karbu ( som den kørte fint med) Til 22mm dello med 29 mm studs og malossi E13.
Når jeg har varmet den op og fyrer den af kører den som en drøm. Men så bliver den varm efter lidt tid på toppen, og så daler den stille og roligt i rpm, og fart.
Jeg har nu dyse 120 i. Jeg kan ikke få større hos t.hansen. Det burde også være rigeligt. Jeg forstår ikke hvordan en større karb og studs kan give den mindre indre køling??
Den kører godt med 21mm black og tråd filter med dyse 105. Men den er hurtigere fra 0-100 med det nye, når temperaturen er ok. Hvad kan mit næste move være ??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min NRG overheater..
  • #1   29. sep 2006 sæt en 105 dysse i??? just try it Champ,,.

• #2   29. sep 2006 Sn00pu C: Jeps, gør som Dennis B Siger, for hvis den får lidt for meget, så har den problemer med at blive ved med at æde det, efter lidt tid .. smiley Godt nok er din nye kadubrator 1mm større, men det har ikke så meget at sige, det har måske det at sige, at du måske i stedet for 105# skal sætte 107# eller måske 105# i den .. smiley Men prøv dig frem .. smiley Go' vind her fra .. smiley

• #3   29. sep 2006 Tak for jeres svar. Men jeg starttede fra dyse 95 og gik 5 op indtil den kørte godt. Det var også først efter dyse 112 at tændrøret blev lysebrunt. Nu har jeg flyttet nålen lidt op. det hjalp lidt. Men den bliver stadig for varm efter 5 min... Jeg er lidt lost her... suk !

Kommentér på:
Min NRG overheater..

Annonce