Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte kommoder mm. 2.293 kr.
  • Sæt 2 mørklægnings-rullegardiner op. Den ene skal forkortes fra 60 til 50 cm. 600 kr.
  • Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • VVS’er til installation af integreret IKEA opvaskemaskine 1.700 kr.
  • Møbelsamling 500 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Yamaha Jog
  • #1   6. jan 2004 80 me ok optræt, men du ska os haen 17,5'er eller 21'er tror jeg...

• #2   6. jan 2004 hmm du kan lige så godt smide athena 47.6 på .. koster 687 kr..mener jeg... er ik sikker.... men der omkring.. fordi bliver du stoppet med en 45 cylle så koster det sku det samme så du kan lige så godt få en vild scooter i stedet.. ! smiley

• #3   6. jan 2004 ok men så køb alt andet tun og vent med cylle .. alligevel vil du få en topfart op 75 - 80 km/t.. med 47,6 og en 14% gearing vil du få den op på ca 114. km/t men vent med at købe cylle.. det kan ikke betale sig at smide de penge væk på den .. og det vil ikke give ret meget.. det andet tun vil også give Godt optæk.. muligvis en der gerne vil på baghjul af sig selv.. smiley men du skal bare sætte std dysse i og fx nogle andre ruller fx 4.5 G

• #4   6. jan 2004 Affe hvad snakker du om man.. cylle er sku da det der giver det meste.. køb 47.6 med det samme og smid dit 45væk.. har fortrudt jeg har købt alt andet end cylinder indtil nu.. kører af lort med EU cylle.. KØB ATHENA FØRST smiley

• #5   6. jan 2004 Affe hvad snakker du om man.. cylle er sku da det der giver det meste.. køb 47.6 med det samme og smid dit 45væk.. har fortrudt jeg har købt alt andet end cylinder indtil nu.. kører af lort med EU cylle.. KØB ATHENA FØRST smiley

• #6   7. jan 2004 dennis B

jeg skriver han vil få fin optræk og en fin topfart med det han skal have købt med std cylle i stedet for 45 cylle.. den giver jo ikke ret meget

• #7   8. jan 2004 Halloooo en 45 cylle fik min jog op at køre 60-65... den gir godt...

Kommentér på:
Yamaha Jog

Annonce