224 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Gilere rcr tuning Gilere rcr tuning

Dav ville lige høre har tænkt mig at købe den lækre rcr "skal lige spare lidt mere op :D" men når den skal tunes selvfølgelig nye tandhjul.

men hva med cylinder ville lige høre hvordan man køre en gear knallert til bedst "cylinderen" vil helst have den bedst muligt kørt til men ide'en med at køre den til er jo at den ikke må tage så mange omdrejninger fra start for ikke at sode til, men hvordan gør man de bedst efter som man let kommer op på en del omdrejninger med gear jo, skal man starte med at løbe den i gang i 1 og så hurtgit skifte til 2 sådan at du holder den på de 4-6000 omdrejninger i minuttet ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• drilling 12 holes near ceiling 1.100 kr.
  • Sætte tre rullegardiner op 550 kr.
  • VVS skift af armatur på lille kbh badeværelsw 735 kr.
  • Beskæring af træ 2.699 kr.
  • Hjælp til at skrue gynger fast i træstativ skruer skal medbringes 300 kr.
  • Flytte min seng og samle et skab sammen. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gilere rcr tuning
  • #1   13. aug 2004 Omdrejningerne ligger hos dig selv !! Hold håndtaget drejet 1/3 hele tiden, og kobl så langsomt til som muligt, så skal det nok gå... Du skal bare sørge for, at den aldrig "sejtrækker" dvs, at den virkelig skal arbejde for at få dig frem, lad den hellere tage det stille og roligt, og undgå største gear...

• #2   13. aug 2004 kewin g nu er det lige det jeg ikke synes 60 er nok når man har en crosser efterligning smiley kørte en del forskelligt på min ferie i greze fx aprillia rx50 og en gilera hax "80 cc" og jeg synes bestemt ikke det er nok med 60 smiley gerne over 100

Kommentér på:
Gilere rcr tuning

Annonce