410 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Rally indstilling! HJÆLP Rally indstilling! HJÆLP

hej!

jeg har fået ny blok på min scooter. Benelli blok med top racing krumtap i og c4 lejer. fint nok

Jeg kører med hebo ng vario hebo kobling og wingbell koblingskål.

Mit prob er mit optræk. den skal køre rent op . men med 3,1 (det mindste de sælger i 17*12 ruller) og med den sorte trykfjedr som følger med hebo ng giver den gas i starten også går død og Vælter derop ad altså trækker rigtig meget på den forkerte måde. den holder ikk omdrejningerne. jeg fik så af vide at på den lidt kloge måde hvis man ser på det sådan er at hvis min ruller er for tunge kan det også være min trykfjedr som kan være for slap . så jeg har lagt den blå hebo i . (sort 50 % blå 60 %)

Det hjalp heller ikke. hva gør jeg ? kan det være luften indtaget eller anden?

et andet problem jeg har er at når den så endelig er kommet igang med de højeomdrejninger og kører stærkt så når den lige er ved at nå topfarten så bremser et eller andet nede i kraftoverførelsen (inde bag vario skjold) motoren.

Før var det lejrene. std men har fået c4 i nu. og den lyder ik som før. så ved ik hva det kan være den gør sådan at den kører også siger den KRAA KRAA også bremser deroppe. Fatter det ikke..

Nogen der har tips eller har prøvet det samme?..

Mange tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af spots 400 kr.
  • Fjernet glasvæg 2.500 kr.
  • Opsætning af 3 svæve hylder 950 kr.
  • Hylder, rullegardiner og hyldedele skal nedtages og bortskaffes 2.000 kr.
  • Fix electricity issue 1.000 kr.
  • Samling og montering af garderobeskab 1.191 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rally indstilling! HJÆLP
Kommentér på:
Rally indstilling! HJÆLP

Annonce