Rally indstilling! HJÆLP Rally indstilling! HJÆLP
hej!
jeg har fået ny blok på min scooter. Benelli blok med top racing krumtap i og c4 lejer. fint nok
Jeg kører med hebo ng vario hebo kobling og wingbell koblingskål.
Mit prob er mit optræk. den skal køre rent op . men med 3,1 (det mindste de sælger i 17*12 ruller) og med den sorte trykfjedr som følger med hebo ng giver den gas i starten også går død og Vælter derop ad altså trækker rigtig meget på den forkerte måde. den holder ikk omdrejningerne. jeg fik så af vide at på den lidt kloge måde hvis man ser på det sådan er at hvis min ruller er for tunge kan det også være min trykfjedr som kan være for slap . så jeg har lagt den blå hebo i . (sort 50 % blå 60 %)
Det hjalp heller ikke. hva gør jeg ? kan det være luften indtaget eller anden?
et andet problem jeg har er at når den så endelig er kommet igang med de højeomdrejninger og kører stærkt så når den lige er ved at nå topfarten så bremser et eller andet nede i kraftoverførelsen (inde bag vario skjold) motoren.
Før var det lejrene. std men har fået c4 i nu. og den lyder ik som før. så ved ik hva det kan være den gør sådan at den kører også siger den KRAA KRAA også bremser deroppe. Fatter det ikke..
Nogen der har tips eller har prøvet det samme?..
Mange tak
feb 2006
Følger: 22 Følgere: 21 Scootere: 2 Emner: 129 Svar: 645
mar 2006
Følger: 30 Følgere: 29 Scootere: 2 Emner: 31 Svar: 172
Hold da kæft ud og prøv!!
En af mine venner havde en kridler easy rider og den trak bare rent op og kørte også topfart klart! det ville jeg bare også gerne have min skulle..
nogen der kunne være intra i at kigge på min rally og få en slat penge for at indstille den rent? nogen der sådan rigtig har forstand på det
feb 2006
Følger: 22 Følgere: 21 Scootere: 2 Emner: 129 Svar: 645
mar 2006
Følger: 30 Følgere: 29 Scootere: 2 Emner: 31 Svar: 172
Rally indstilling! HJÆLP