316 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Senda eller SMT Senda eller SMT

Hey, ville lige høre og de 2 modeller sat op mod hinanden og kontra RMX/SMX...

de 2 har en 4 gears motor og en RMX har de 6... men hvor stor ydelses forskel gøre det ?

og kan man godt presse en senda eller SMT op på det samme som en rmx hvis man smider det samme tur på ?

i bedes venligst kun svare hvis i ved om det konkrete spørgsmål... gider ikk og høre n00ber snakke.

er blevet godt træt af sonic'en og ville defor godt have noget med nogle gear, men det skal jo også kunne køre stærkt smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.
  • Montering af opvaskemaskine 960 kr.
  • Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Senda eller SMT
  • #1   16. mar 2007 du kan få lagt 2 ekstra gear i senda og smt smiley

• #2   16. mar 2007 i know, men det kræver at man ved hvd man laver, og hvis jeg først går i krig med en gearkasse, så fucker jeg bare det hele op... og mekanikere er en by i rusland smiley

• #3   16. mar 2007 men ved en rcr kan gå remlig stærkt selv med 4gear var op omkring 120 med en i daag

• #4   16. mar 2007 SYnes slet ikke man kan sammenligne XMX´erne med Derbi/gilera' ne. Da de kvalitets messigt ligger æangt under.

og det gir meget stor ydels forskel synes jeg. specielt på toppen. der er RMX´erne en del bedre. og tit og ofte bliver senda eller SMT´erne ekstremt trælse at køre på pga. de 4g og de derfor tager omdrejninger hele tiden. og man skal skifte gear konstant.

også kvalitets messigt er XMX´erne dem også overlegne..

senda eller SMT ´erne springer pære hele tiden, der el fucker generalt meget. deres krumtappe kan ikke holde til en skid.

det eneste positive ved dem er alt det fede tun man kan få til dem

og deres køre egenskaber er heller ikke lige så gode. deres sæder er alt for hårde og det samme med deres bagfjedre.

Håber du kan bruge bare lidt af det jeg har skrevet..

snakker af lidt erfaring med 1 RCR 2 SMX´er og 1 RMX´er smiley

• #5   16. mar 2007 tak skal du ha smiley

nu røg de planer om RCR/SMT/SENDA op i røg smiley

har 2 venner som begge har haft rmx, og de har sq altid virket og kørt fucker hurtigt med halvt så meget tun som min sonic smiley

• #6   16. mar 2007 en af mine venner har haft en Senda extreeme, og den fuckede hele dens el på under ½ år... og den kørte 55-60 med de 4 gear... og ja du har helt ret, den er røv hård og sidde på smiley

så nu skal jeg lige ordne sonic'en, få spartlet det sidste og malet den, så køber jeg sq nok en SMX eller RMX smiley

• #7   16. mar 2007 Det har jo ikke så meget at sige med det sidste 2gear, du skal bare have nogle andre tandhjul på / Gearing , men her snakker vi de tandhjul hvor kæden køre på .

Men ydelses mæssigt er Senda, Smt, Rcr. meget bedre da de har monteret en am6 motor en af markeds kraftigste 50cc motore med gear. det er virkeligt en holdbar motor med masse af krafter.

Men kan nu bedre lide Rmx/Smx`s uddsene. Rmx og Smx har også en fantastisk god motor den er bare, langt fra lige så kraftig som, på Smt, osv.

en af mine venner har en smt uden begrænsninger, anden gearing, og udstødning, den render ca 90 på lige vej, og 100 ned af bakke, mens men Rmx Tar 80-85 på lige vej og 90 ned af bakke.
    hans sparker os meget hurtiger væk fra min kan ikke fælge med ham i optræk, overhovdet.

• #8   16. mar 2007 i får sq lige en HØJ hver for de afgørende svar smiley

• #9   16. mar 2007 ja, men jeg er bare så træt af en maskine der er lille og man kun skal hive i gassen for og køre... har også haft sonic i 4 år, så nu må det være nok smiley

• #10   16. mar 2007 Til Raun's Indlæg:

Hvis man har en Rmx'er med 6 Gear kommer den hurtigere op i omdrejninger fra gear til gear, og derfor skal du skifte gear oftere på en Rmx'er, end på en Derbi med 4 Gear, pga., Derbiens Gear kan trækkes længere ud, da den kun har 4 gear.

• #11   16. mar 2007 Men som Raun siger. er køre enskaberne meget bedre på Rmx-Smx, du får hurtigt ondt i røven på smt, osv og når jeg køre på min kammis får jeg tit ryg smærter, den er meget mere stiv.

så vil klart anbefale Rmx-Smx

• #12   16. mar 2007 Ja, det er rigtig nok q;

Kommentér på:
Senda eller SMT

Annonce