{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
239 visninger | Oprettet:

Thomas A
Thomas A
Følger: 1 Emner: 59 Svar: 309

Død sonic!!!!!! kabu hjælp {{forumTopicSubject}}

Hey.

Har lige sat ny cylle "Malossi Sport" og 17,5 dell´orto kabu.

jeg var ude og køre på den her for lidt siden, og der havde den et nice og rent optræk "uden prutten og sådan" og tomgangen stod også fint.

Men så pludselig, døde den, og nu vil den bare ikke starte igen.

Er der en som kan fortælle mig, sådan ca. hvordan jeg skal stille tom-luftskruen på kabu, med den opsætning. kan slet ikke få liv i den?????

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Død sonic!!!!!! kabu hjælp
  • #1   29. aug 2004 kørte du med shoker? s¨drukner den!

• Thomas A
    Thomas A Tilmeldt:
    maj 2004

#2   29. aug 2004 som sagt stod tomgangen fint, og så prøvede jeg at kigge på tændrøret, og det var sort og fugtigt, så jeg har lige så stille givet den mere luft, men den vil slet ikke

• #3   29. aug 2004 hmm prøv at ta cyllen a kan være en a dine stempel ringe har sidet forkert eller en låse ring er smuttet

• Thomas A
    Thomas A Tilmeldt:
    maj 2004

#4   29. aug 2004 hov hov. kiggede på choker kablet der nede ved kabu, og der sidder der jo, det der jern rør fra kabuen af, hvor kablet løber igennem. så efter den, sidder der jo sådan en justerings ting, til at stramme kablet. der er det da meningen, at gummi belægningen længere nede, skal sidde helt hen til jern røret, ik. jeg har skruet den der justeringsting helt ud, men kablet er stadig slap.... kan man stramme det andre steder????

• Thomas A
    Thomas A Tilmeldt:
    maj 2004

#5   29. aug 2004 trimme chokeren?????

• #6   29. aug 2004 var dit tændrør sådan helt sod sort?

• Thomas A
    Thomas A Tilmeldt:
    maj 2004

#7   29. aug 2004 tændrøret er sort og fugtigt.... men kan i svare på det jeg skrev længere op, der hvor der står "hov hov

• #8   29. aug 2004 det med shoker er ligemeget! fuld shoker er ligeså god som normalt! så giver du en gang gas og slår shoker fra igen og giver gas igen! såå er den fin! men brug dog kun shoker hvis den er kold og ikk kan starte! så brug kick-starteren...! måske er det fordi dit tændrør ikk har den rigtige temperatur at det er helt sort.. ellers er det dit blæser hjul! tjek dit blæser hjul! køb evt. et nyt tændrør og måske tjek din kilrem!

• #9   29. aug 2004 mads b en scooter kan da godt starte uden blæser hjul og kilrem? den kan bare ikke køre så det er i hvert fald ikke det!!!! prøv at køb et nyt tændrør med værdi 8 og så tjek om det gnister! og så tjek den får benz (tændrøret blir vådt) og hvis ikke den får benz så er det din karbu! så kan du evt ta filteret a og prøve at starte sådan eller gi den et lille sprøjt ind igennem der hvor tæntrøret sidder og så skrue tændrøret i igen det kan nogen gange få liv i en død scooter! og så kan du evt prøve at ta din cylle a og tjekke dit stemplel!

• #10   29. aug 2004 regnede der da du kørte på den! for så hvis du kører med powerluft filter er der måske vand i karbu!

• #11   29. aug 2004 mads b du vrølver jo så meget det halve kunne være nok smiley hehe... se her vis der kom vand med ind så ville det bare blive blandet med benz dampene og så ville det for dampe inden den ku nå at gå ud! Han ska sku næsten ha ligget ned i en vandpytte hvis det skal ha noed at sige!

• #12   29. aug 2004 hahahahaha! nu vrøvler du vidst.. en af mine venner har prøvet d! og det fordamper ikk en skid! lidt af det gør! men der vil altid være lidt!

• #13   29. aug 2004 rasmus P hvaa! kender du en som vil sælge en billig sonic! må godt være grim og billig! hehe! og hvad gjorde du ved din! vil nemlig gøre min ekstrem fed! hehe!

• #14   29. aug 2004 hehe solgte den jo til 11.000kr og ja så var jeg sådan lidt forelsket i at få en smx feed smiley sååå den ska igennem den MEGET store tur her i vinter med en masse udskæringer osv smiley hehe og ja sonicen var meget skæv i bloken såååå smiley hehe hva mener du med hvad jeg har gjodt?

Kommentér på:
Død sonic!!!!!! kabu hjælp

Annonce