{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
184 visninger | Oprettet:

Karbu + studs ? {{forumTopicSubject}}

Godaften SG

jeg har lige nogle spørgsmål som jeg håber i vil give jer tid til at læse igennem og svare seriøst på

1. kan man købe en studs nogle steder der passer til 17,5 dell'orto der gør at den vender fremad så filteret(aflangt rundt skumfilter) kommer til at stikke ud mellem benene(har en sonic)

2. hvis man ikke kan det kan en 19mm karbu så fungere godt til denne cylle: (link fjernet)
og malossi delta clutch og mhr multivar 2005

3. ville det være nemmere(og muligt) at lave en hjemmelavet studs der passer på 17,5 karbu?

4. noget der er vigtig man skal tænke over hvis man laver en hjemmelavet studs? kan få en til at lave den men skal den være på en bestemt måde?

5. hvis jeg så får karbuen til at vende fremad er der så noget der skal modificeres omkring der hvor karbuen sidder for at der er plads til den? selvfølgelig skal der skæres hul til filter og sårn men om karbuen kan være der uden at gå på nogle steder?

håber i kan hjælpe..

på forhånd mange tak

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Karbu + studs ?
  • #1   10. apr 2007 Du kunne sagtens lave en hjemmelavet studs.
    Når du laver den, så skal du jo være sikker på at det rør du laver den ud af ikke må være mindre end 17,5 men heller ikke meget størrer. Få så god en gennem gang som muligt i studsen.

Kommentér på:
Karbu + studs ?

Annonce