instilling af kaborator? {{forumTopicSubject}}
jeg har et stor yamaha sting projekt igang. jeg har fået bordet mit cyllinder op til 45 mm 17,5 mm studs og andet udstøning og fræst og pudset lidt hist og hær. men prøvede og polere/fræse min std kabo så meget som muligt, og så var dysen alt for lille, jeg ville bare have dne igang så jeg tog det mindste bord vi havde og borede dysen op til 1-1,5 mm satte det på. vidste self godt dte ik ville køre godt med sådan en fusket dyse. den startede men kunne ik tage gassen vi slukkede og pilte tænd rør ud det var gylden brunt hmm. kunne jeg ik helt forstå så jeg pilte det hele af igen og så her i dag har jeg lånt en 23 mm bing kaburator af en ven. har fået lavet studsen og det om. men den køre ik der sider en 120 dyse i og selv om jeg holderhånd for kabu køre den ik ogtænr rør er knas tørt så jeg prøvede og hælle lidt benzin ind i insugning på kaburatorn så køre den og går ud igen efter 5 sek. så mit spørgsmål er om kaborator kan blive for stor og om den derfor ik kan suge noget benzin ud af den for når jeg sætter hånd for insugning kan jeg ik merke at den suger ? troer i ik en 20 mm kaborator ville være fin til denne omsætning 45 mm cylinder andet udstøning og poleret og fræst hist og hær og støre studs ? og hva dyse troer i ca jeg skal have i ?
feb 2007
Følger: 72 Følgere: 71 Scootere: 12 Emner: 174 Svar: 894
instilling af kaborator?