{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
370 visninger | Oprettet:

Indstilling {{forumTopicSubject}}

Hejsa!

Jeg har en BW's med følgende opsætning:

Cylinder - Athena Racing (Evo)
Karburator - Dell'Orto 21mm (#96)
Variator - Polini Racing
Blæserhjul - Polini Racing
Kilerem - Polini Racing
Kobling - Top Racing Racer Kobling + 27 kg tryfjeder
Udstødning - TP Nardo
Krumtap - Top Racing Evo
CDI - Ukendt, men virker
Membran/Studs - TR Racing membran + studs 21mm
+ har nogle polini koblingsfjedre til at ligge (sorte, gule og grønne)

Kobling og karbu er helt ny... Jeg har bare smidt koblinger på, med de medfølgende "gule" TR fjedre....

1. spørgsmål: ved hvor mange omdr. slår koblingen ud med de std. "racer" fjedre??

2. spørgsmål: hva er Nardo's "effekt-omåde" ??

Jeg vil gerne ha så vildt optræk som muligt og så kommer 3. spørgsmål: HVORDAN gør jeg det ?

Lige en ting til: hva kan det skyldes at den hakker lidt i det og har svært ved at komme op i omdr. og ikk kører jævnt ?

Håber nogle kan hjælpe mig lidt...

På forhånd tak...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Indstilling
  • #1   29. jan 2004 ved jeg godt ! men det er heller ik det jeg spørger om !

der må da være nogen som kan hjælpe mig!!! det kan ik passe at der er INGEN som kan fortælle mig lidt om det ... indstilling er en kæmpe del i at tune scooter, så det kan ik passe at der ik er nogen som kan forklare lidt om det... f.eks. egne erfaringer... evt. nogen med en opsætning lignende min eller deromkring

• #2   29. jan 2004 nej det har du jo ik ! at den giver noget på toppen er jo ik dens effekt-område !! effekt-området er der hvor den yder bedst... ved hvor mange omdr. den starter med at yde og til max !! prøv nu lige at tage dig sammen tak ! altså er sq godt klar over at den giver en del på toppen og giver vildt optræk, men det er KUN hvis resten er INDSTILLET til det... underligt nok hedder topic også INDSTILLING !

Kommentér på:
Indstilling

Annonce