827 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
0 Svar
Andre forumemner med "gearing til gilera"
Gearing til Gilera
Jeg ville gerne vide hvad der passer på af gearing til min Gilera med denne opsætning Hebo Manston Revolution Boring: 47,6 mm Kubik: 70cc Klasse: Racing Køling: LC (vandkølet) -Krumtap Athena Racerk...
Jeg ville gerne vide hvad der passer på af gearing til min Gilera med denne opsætning Hebo Manston Revolution Boring: 47,6 mm Kubik: 70cc Klasse: Racing Køling: LC (vandkølet) -Krumtap Athena Racerk...
Skrevet af: John~HEBO MANSTON ! - 26. maj 2012
Gilera gearing
Har denne gilera rcr, Alt er lovligt på den, og den køre 35. Jeg vil gerne have den til at køre ca 60 km/t. Hvad kan jeg gøre. Det skal være så jeg kan gøre den lovlig igen. Fx gearing, hvad kunne je...
Har denne gilera rcr, Alt er lovligt på den, og den køre 35. Jeg vil gerne have den til at køre ca 60 km/t. Hvad kan jeg gøre. Det skal være så jeg kan gøre den lovlig igen. Fx gearing, hvad kunne je...
Skrevet af: NightStonerCrew - Meulengracht m - 10. mar 2011
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Opsætning af lampe 500 kr.
- Montering af 75' og 55' tv'er. Beslag, skruer og ravplugs haves. Væggen er af beton 1.400 kr.
- Hænge 3 ferm Living hylder op og et stort maleri 600 kr.
- Hjælp til diverse have arbejde. Fejning af blade, fjern ukrudt, kør jord ind, oprydning 1.000 kr.
- Gardinstang i soveværelset 600 kr.
- Spartling af vinduer indendørs 3.900 kr.
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
gearing til gilera runner