{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ruller
  • #1   26. sep 2003 ca. 4,5 g men det kommer også an på dit tun

• #2   26. sep 2003 Jeg har ikke andet end jeg har pillet skiven af i vario´en

• #3   26. sep 2003 Tror du så det klogt at købe en anden udstødning? Jeg tænker mere på panserne. De kigger jo meget på udstødninger og når ik der er lavet mere ved den så er det næsten synd. Men hvis det er så er jeg ikke engang sikker på at du skal skifte ruller. Men start med dine nuværende og prøv så med -0,5 gram og så videre ned. Køb hellere et rullesæt smiley

• #4   26. sep 2003 Nu hvor du siger at det næsten er synd at skifte dem til nogle andre, hvad er så standart den har på fra fabrikkken ? altså i gram så sætter jeg bare sådan nogle på og tænker ikke mere på det.

• Marc J
    Marc J Tilmeldt:
    sep 2003

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 7
    #5   26. sep 2003 Hvis du skifter udstødningen til prestigio'en skal du nok regne med en 4,5g ruller måske 5, og det der med at lade de orig sidde i, er da noget ...! skift dem til de 4,5 eller 5, ellers bliver trækmomentet helt forkert!

• #6   26. sep 2003 Okey så køber jeg et sæt 4,5g og et sæt 5g og ser ad hvordan det bliver.
    En ting til er det en god ide også at skifte rem eller hvad det nu hedder på den nu hvor man er igang ?

• #7   27. sep 2003 Skal man have noget bestemt værktøj til at komme til rullerne og til at få skiven ud ?

Kan luftværktøj bruges hvis det er ?

• #8   28. sep 2003 Nej du skal ikke bruge noget bestemt værktøj. Bare nogle fastnøgler faktisk. Pil variodækslet af og skru fra begge sider af knallerten på den der tværgående stang der går om på den anden side nede ved det der blæserhjul der køler motoren (ka ikk huske hvad det hedder)

• Marc J
    Marc J Tilmeldt:
    sep 2003

#9   29. sep 2003 Hvad fanden snakker du om "Kiev"???? Karol W, du skal bruge tryklufts eller special værktøj fra Buzetti! Gå ind på www.sonicz.subnet.dk, der er det nemt forklaret, gider ik til at skrive det her! Afhængig af hvor langt den har kørt remmen, kan du lige så godt skifte den!

• #10   29. sep 2003 Hva FUCK snakker du om "Marc"?! "Specialværktøj fra Buzetti..." Nej det skal han så ikke! Mener det er to 17'ere der skal bruges til det, ellers er det 24 på den modsatte side. Skal jeg sende pics af det eller tror du ikke på mig?! Det er ikek svært karol. Bare pil variodækslet og så skru med en fastnøgle fra begge sider, modsat hinanden. Gå ud og prøv dig frem, men du kan godt bruge luftværktøj, det er nok nemmest smiley

Forresten Marc, der kommer ikke noget når du trykker på dit link, så kunne du ikke lige tage dig sammen og skrive det ned her...

• Marc J
    Marc J Tilmeldt:
    sep 2003

#11   30. sep 2003 Hvorfor fanden vil du sende billeder? hmm.. Få dig et liv! har set alt det andet pis du har svaret andre! indtil videre, har ikke noget af det været rigtig! Gider ik bruge tid på, at diskutere med dig, for du er sådan en, som bare ik fatter det!

• #12   30. sep 2003 Fuck af din spasser! Vis mig hvad der har været forkert. Kom nu din fucking nar. Hvor din scoot og hvad gør dig så klog fucking loser. Jeg har et liv så luk din fede røv! Hader imbecile tåber der spiller smart men ikke kender en skid til respekt! Hva fuck har jeg gjort dig din nar?! Hvis du bliver ved med at snakke ned til mig bliver jeg sur for jeg harintet gjort dig. Du begynder at snakke ned til mig så det dig der har et problem

• nicolai h
    nicolai h Tilmeldt:
    sep 2003

Følger: 1 Emner: 24 Svar: 43
    #13   6. okt 2003 Er det svar nok :D?

Kommentér på:
ruller

Annonce