262 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 21 Svar

Hjælp til Yamaha BW's Hjælp til Yamaha BW's

goddag.. jeg står her og skal til at have nyt tun på min moped... den har en topfart på 68 lige nu... og det er jo ikke det vildeste...

Jeg vil gerne have den til at køre omkring 100 km/t og godt optræk...

Jeg har dog ikke mere end 2600kr ialt...

jeg har standart af alle ting på... jeg skal have Cylle... Karberator... Filter... Udstødning...

helst for under 2600kr...

På forhånd tak..!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• drilling 12 holes near ceiling 1.100 kr.
  • Sætte tre rullegardiner op 550 kr.
  • VVS skift af armatur på lille kbh badeværelsw 735 kr.
  • Beskæring af træ 2.699 kr.
  • Hjælp til at skrue gynger fast i træstativ skruer skal medbringes 300 kr.
  • Flytte min seng og samle et skab sammen. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til Yamaha BW's
  • Allan  H
    Allan H Tilmeldt:
    aug 2003

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 41
    #1   27. sep 2003 Du kan købe: polini sport eller et andet sport-kit. 849 kr.
    En Polini Star traffic. 849 kr.
    21 mm karburator 475 kr.
    Hvilken som helst luftfilter. 150 kr.
    En gearing 500 kr.
    Cirka pris i alt - 2688 kr.

• #2   27. sep 2003 hmm... den standarte gearing kan den ikke bruges??

• #3   27. sep 2003 hmm... den standarte gearing kan den ikke bruges??

• Allan  H
    Allan H Tilmeldt:
    aug 2003

#4   27. sep 2003 men det er cirka priser. Du skal have en gearing hvis du vil over 100 km/t med et sport kit.

• Allan  H
    Allan H Tilmeldt:
    aug 2003

#5   27. sep 2003 men det er cirka priser. Du skal have en gearing hvis du vil over 100 km/t med et sport kit.

• #6   27. sep 2003 okay... det går nok alt sammen smiley jeg sad og kikkede på dette...

(link fjernet)

og denne

(link fjernet)
    men der skal stadig en ny gearing til??? og hvillken

• #7   27. sep 2003 okay... det går nok alt sammen smiley jeg sad og kikkede på dette...

(link fjernet)

og denne

(link fjernet)

• #8   27. sep 2003 okay... det går nok alt sammen smiley jeg sad og kikkede på dette...

(link fjernet)

og denne

(link fjernet)

• #9   27. sep 2003 woopppsss....

• Allan  H
    Allan H Tilmeldt:
    aug 2003

#10   27. sep 2003 Okay hvad skal bruge scooteren til?
    En gearing 14/42 víl være passende.

• #11   27. sep 2003 den skal bare være til sjaw... vise sig lidt over for vennerne og sårn... den skal bare kunne køre over 90km/t og et nice optræk...

• Allan  H
    Allan H Tilmeldt:
    aug 2003

#12   27. sep 2003 okay men tænk over at når du sidder en anden gearing på bliver optræket ikke så godt. Hvor tit er det lige man køre over 100 km/t? Jeg ville hellere invistere i en variomatic. Jeg godt at du kan få den til at køre omkring 90 IRL. Hvis du sidder en variomatic på får du bedre optrk og nogen gange lidt højre tophastighed. Hvis du ´´kun´´ skal køre ca. 90 km/t er der egentiligt ikke brug for et power-luft filter. Det tiltrækker kun panserne. Du kan bare bore et par huller i den orginale luftfilter kasse.

• #13   28. sep 2003 hmm.. okay... hvilket variomatic sæt skal jeg have??? mine venner siger jeg skal have 3.5g ruller i... og nogen siger 5g. alt efter hva jeg skal bruge den til...
    3g for hurtig optræk... 5g for topfart

der sidder 5.5g ruller i lige nu...

den orginale filter er ikke lige for køn... så hvorfor ikke skifte den... de er jo ikke ulovlige at køre med er de?

jeg har også bestilt 25 blå lysdioder fra chippen.dk til 5kr stk... og de skal sættes hist og pist... 6 i pakeringslygte... og ellers bare rundt omkring...

• Allan  H
    Allan H Tilmeldt:
    aug 2003

#14   28. sep 2003 Det er næsten lige meget hvilken en. Det med rullerne finder du ud af når du har monteret det hele. Det er ikke noget man kan sige på forhånd. Rent faktisk er et power luft-filter ulovlig. ´´Alle dele der ikke har et type nummer er ulovlige. F.eks. hvis du skal have en ny lovlig cylinder på skal du købe den orginale cylinder, en uorginal koster kun tredje-delen af den orginale. Et power-luftfilter har ingen effekt kun hvis du køre med rigtig store cylinder-kit´s fx. Malossi MHR eller Polini EVO Det lyder fedt med alle de dioder. Er det egentlig en Bw´s NG?

• #15   28. sep 2003 --Er det egentlig en Bw´s NG?

ja det kan du lige tro... jeg køber den snart af min storebror,,, den er fra 1997... og den har kørt omkring de 19000km... og det er jo ikke det vilde meget...

jeg regner med at købe den efter jul, da pengene på mit arbejde udelukkende går til opsparing...
    (mig : fornuftig knægt)

men med det der sæt til 1400kr og den dellOto 21mm karborator, kan jeg så ikke få den præsset over 90... og så den kan gå på baghjul... hvis det.. så nøjes jeg bare med det... da det er fint til mig...

• Allan  H
    Allan H Tilmeldt:
    aug 2003

#16   28. sep 2003 Held og lykke med det! Du kan altid kontakt mig hvis du har sprørgsmål på Msn allan_hemmingsen267@hotmail.com

• #17   28. sep 2003 Hvis du vælger det der sæt så er der stadig 500 kr til en vario der skal sættes på

• #18   28. sep 2003 godt set... smiley

• #19   30. sep 2003 du skal ikke bruge gearing til at få den op på 100km/t
    Køb 47mm polini
    polini variator
    polini kobling
    polini star.
    og en lille kab..

så har du en top på omkring 95.

• #20   30. sep 2003 okay... men det er jo forskelligt fra scoot til scoot..

den har jo kørt lidt mange km

jeg fik at vide af mine venner at.. det sæt fra kreidler og den karbo... så ville den komme til at køre min. 100 med 4g ruller...
    en af mine andre venner har en BWS... og den kører dog lidt under 100... men den er der kun sat cylle(polini sport) og en virator sæt på... kostede ham lidt under 1200kr.

og den er bare nice...

• #21   30. sep 2003 Tøsetun...
    Skal man bustes skal man bustes med stil. Køb det der kreidler-sæt, det lyder fornuftigt nok til prisen

Kommentér på:
Hjælp til Yamaha BW's

Annonce