{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
376 visninger | Oprettet:

Hjælp til min top fart (: {{forumTopicSubject}}

Go'aften SG.

Jeg har et problem med min ssm (: efter jeg fik yasuni R på så køre den kun 50 og hvis den er rigtig var så runder den sgu lige op på 62

mig og en ven indstillet den lige for et par dage siden fordi den havde fået døde punkter og nu har den ikke og river sygt godt men den køre stadig det samme

kan det være fordi studsen er for lille til min skod kabo ? ellers kom med jers bud (:

Min opsætning

Begrænsningerne er fjernet !

» Cylinder - Stage6 sport 70cc 47,6mm AC
» Udstødning - Yasuni R Black Editon
» PowerFilter - Doppler Air System
» Krumtap - Top Racing 14000 Rpm
» Tændrørskabel - NGK Silicone
» CDI - Ubegrænset
» Kaburator - 21mm Amal - manu-el choke
» Variator - Malossi Multivar
» Membran – Standard
» Kilerem - Mitsubsohi (27601-06f01)
» Studs – Standard 19mm
» Tænding – Standard
» Gearing – Malossi HTQ 15/40
» Kobling - Malossi Delta Clutch

» Tændrør - NGK BP8ES
» Ruller - 5.25 Malossi og Topracing
» dyse - 102 Mikuni
» Trykfjeder - Gul
» Trimfjedre - Grønne hul nr .2 Malossi Sport

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til min top fart (:
  • #1   25. jan 2008 Prøv 6.5 - 7 grams ruller. Så skal du se.

• #2   25. jan 2008 har prøvet 6 grams og det var sgu det samme /: kan ikke se hvorfor rullerne skulle være det der gjorde at den køre hurtiger

• #3   26. jan 2008 men det er det...

er ruller tunge = topfart
    er ruller lette = optræk...

men er de for lette kommer du ingen vejne...

• #4   26. jan 2008 Sachass, det der passer ingen steder henne, det du siger der..
    Rullerne afgør ikk direkte topfart og sådan, de afgør mere hvor let eller tungt trykket på varioen skal være, hvor meget eller lidt ´den skal trykke med..
    Tunge ruller eller ej, bare remmen kommer helt ud og kører på remme, og den kommer i bund ved remskiverne, så er det lige meget om de er tunge eller ej. hvis den så trækker dejlig jævnt som man vil have den til, og den kører helt ud på vario, og helt ned på remskiverne, så gør det jo ikke den hurtigere hvis man smider tungere ruller i? Det vil kun ændre trækket, til det sløvere, og så vil den herved få sværere ved at nå helt ud på varioen, og helt i bund ved remskiverne..
    Men hvis de så til gengæld er for lette, vill den tage alt for mange omdrejninger i forhold til tilkoblingen, og så vil den ikke nå fuld fart..

Så de fordomme der kan du godt pakke langt væk..

• #5   26. jan 2008 For at komme tilbage til topic, ændre på din tilkobling, nogle andre fjedre, og evt spænd den ud.
    Studs og kabu behøves du overhovedet ikke rører, bar finindstil den lidt. Og så kig din trykfjeder efter, evt skift den til en 32kg..

Kommentér på:
Hjælp til min top fart (:

Annonce