{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Malossi sport cylle
  • Pete T
    Pete T Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Scootere: 1 Svar: 1
    #1   14. mar 2008 altså jeg ville ik kører mere end de 50 i timen... ved ikk med jer andre? smiley
    gjorde jeg selv med min dengang - fejlede ikk det fjerneste

• #2   14. mar 2008 det er en god cylle.

den kan holde til meget.

bare 30 de føsrste 10 km bare lige ind til den bliver rigtig varm og så kan du godt kører lidt stærkere.

men ikke fuld gas de første 250 km smiley

• #3   14. mar 2008 kommer jo and på hvor godt den er indstillet? hvis den er for lille dyse i skal der jo ikke noget til før den sætter sig. men har du et par numre over den rigtige dyse og lidt ekstra olie i så kan den sagtens holde til nogle tæsk.. men ta at kør den til endtil du ikke gider mere..

• #4   14. mar 2008 mener du?

• #5   14. mar 2008 okay tak for det smiley

• #6   14. mar 2008 Ret hård smiley Hvis du nu giver dig tid til fx at læse instruktions bogen så vil du opdage at selv malossi reklamere med at 30 mins tomgang er nok smiley

Personligt vil jeg nok selv lige tage det lidt stille og roligt de første par km. Og hvis der ikk rigtig er nogen mislyde så vil jeg ikk være ræg for at give fuld gas.

Self sagt med den indstilling til at den for den rigtige mængde benzin og olie smiley

• #7   14. mar 2008 haha har haft to af dem

en på en hot 50 og en på en neos

jeg kørte med 17 ,5 dell o kabo og dyse 72 i begge to og det skal siges hade knæk multi vario og stage 6 kobling i begge men

min var lige state i 10 min så den kunne blive varm og smed lige ¤% oli i benzin plus blanding selv også efter spænte jeg topstykke og så fyrer jeg den af hjem af ca 20 til 30 km hvor den næste ikke var nede i fart

ingen af dme hade ne ris da jeg to dem af efter 10,000 km

• #8   14. mar 2008 Jeg kørte selv stille og rolig i ca. 50km, dvs 10 - 20km/t. Derefter fik den mere gas - De 40 - 50 stykker i ca 50km mere. Husk at du skal finde en lige vej. Derefter give den alt hvad den kan æde i ca. 10 sekunder. Derefter slib gassen og lad den falde helt i omdrejninger af sig selv uden at bremse. Cylinderen skal "trænes" og det gøres på den måde jeg har skrevet. Gentag det er par gange så køre det. Husk at køre med en dyse du er sikker på at er for stor.

• #9   15. mar 2008 Gå ind på scooter-tuning.com - her er en mega god "tilkørsles manual".

Kommentér på:
Malossi sport cylle

Annonce