{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
412 visninger | Oprettet:

I må sgu hjælpe mig gutter? {{forumTopicSubject}}

Hej speed heads!
Jeg er nyuddannet journalist og har netop fået taget mit køre for spirituskørsel (Det dummeste, jeg nogensinde har gjort. Kan ikke anbefale det for andre). Det er lidt en katastrofe at mit kørekort er røget, for det er næsten umuligt at få arbejde som journalist uden at kunne køre i bil. Derfor søger jeg et job som reporter hos Danmarks Radio på Bornholm. Afstandende der er nogle jeg kan klare på en knallert. Men det SKAL være en 30 km/t knallert og ikke en 45, ellers ryger jeg i fængsle og ser aldrig mit kørekort igen i tilfælde af, at jeg bliver taget af politiet.
Derfor lyder mine spørgsmål til jer, eksperterne, således: Hvilken scooter kan I anbefale mig, som kan tunes til at køre omkring de 70- 80 km/t, men som vigtigst af alt kan holde til det? Og jeg mener virkelig holde til det. Den skal kunne starte hver gang, jeg skal på opgave, og den skal kunne holde et par år med den hastighed. Kan det overhovedet lade sig gøre at finde sådan en scooter. Da jeg selv kørte på knallert for 8-10 år siden var det på yamaha 4 gear, og de kunne i hvert fald ikke holde til det. Giv mig et råd gutter - jeg trænger virkelig til et. Med venlig hilsen Torsten.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  I må sgu hjælpe mig gutter?
  • #1   29. okt 2004 næstan alle scootere kan, du kan jo bare nøjes med at fjerne begrænsningerne, så køre den ca. 70

  • #2   29. okt 2004 ska du købe en helt ny..??