{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
523 visninger | Oprettet:

René W
René W
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 23

Gilera Runner {{forumTopicSubject}}

Jeg leder efter det vildeste sæt til en gilera runner 45, Motoren skal bruges alene til tests, og prisen er underordnet, skriv hvad i syntes er det vildeste til sådan en og kom med begrundelse,

Skal indeholde cylinder, stempel, krumtap, kobling, kaburator, membranhus/plader.

Der vil muligvis blive kastet et nitro sæt på den når selve motoren er kørt ind. Gearing holder jeg stock indtil jeg falder over et godt alternativ.

Den skal have arbejdsområde i 16000 - 24000 rpm ca.

Har selvf. selv kigget lidt men vil godt have lidt andre vinkler på projektet.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gilera Runner
  • #2   14. apr 2008 Altså - du kan jo købe tcr, og 2fast.
    De 2 højst ydende på markedet i dag.

eller du kan lave dit eget cylinder, med passende krumtap.
    Er set før. Dog arbejde den kun ved en 14-15.000 rpm den mine venner fik lavet.

Men hvis du har evner derinde fra, kan du jo lave et kæmpe cylle, med mange kanaler, og så ommodificere blokken fuldstændigt. Hvilket simpelthen bliver nødvendigt for at komme op og arbejde i de rpm du snakker om smiley
    Held og lykke.

• René W
    René W Tilmeldt:
    dec 2007

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 23
    #3   14. apr 2008 Moffe <-- hvorfor tror du jeg ikke har pengene?? jeg skriver bare at det er ikke det primære for inden jeg bliver færdig med scooteren er den havnet i ca. 15k,

Skovmand <-- Det er også meningen at jeg vil have det største man kan få og så begynde at få mere ud af det derfra. Jeg har mulighederne for at lave det selv det hele, så det er ikke så afskrækkende.
    takker for svarene, kigger lige lidt mere rundt, der skal jo stadig være noget at arbejde med selvom man køber det største smiley

Kommentér på:
Gilera Runner

Annonce