Fatter det ikke! {{forumTopicSubject}}
Nu er det sådan, at jeg lige har købt en ny karburator, som jeg skal have sat på. Jeg har en Jog R, som der jo sad 12,5mm karburator på fra std., men den jeg så vil have sat på nu, det er en 17,5mm.. Den nye karburator den er med manuel choker, men den std. er med le choker.
Så er mit spørgsmål så, om det kan lade sig gøre at kører med manuel choker på en Jog R? Der står ihvertfald inde på (link fjernet) at den godt skulle passe, men tror bare det har noget at gøre med den el ting, som sad nede i den gamle karburator før. Den skal vel sættes i et eller andet sted, så tror det er derfor den ikke kan starte?
Håber der er nogen, som kan hjælpe, for det er virkelig irreterende når man lige har brugt så mange penge på alle mulige dele til den, at den så ikke kan kører!
jan 2008
Følger: 19 Følgere: 18 Scootere: 8 Emner: 68 Svar: 972
jul 2006
Følger: 65 Følgere: 111 Scootere: 19 Emner: 253 Svar: 1.162
jun 2006
Følger: 21 Følgere: 20 Scootere: 1 Emner: 137 Svar: 4.183
CHOKER
ON-TOPIC
Du skal jo dyse den om din pap and? havde du forventet speedline sidder inde i butikken "hold da kæft, anders bestiller en 17,5 dellorto til hans JogR, med standard cylinder og alt muligt sygt på, stik en 80´er i den så han ikke behøves at lave noget indstilling selv"
feb 2007
Følger: 30 Følgere: 29 Scootere: 3 Emner: 283 Svar: 4.420
Det burde speedline gøre faktisk
Det ville gøre det helel meget nemmere
Fatter det ikke!