Vi kan gøre en forskel LÆS HER ALLE {{forumTopicSubject}}
hej gutter jeg er en del på bilgalleri, så støtte jeg på det her læs nu godt efter os fra bilgalleri, Gør det nemlig og mig selv
håber i vil gøre det sammen Så læs grundigt
Hej, jeg har hørt at benzinpriserne i løbet af kort tid, vil stige til omkring 15.00 kr. pr. liter.
Vil du hellere have, at benzinpriserne skal sænkes i stedet for? Det er der faktisk en mulighed for, men der skal handles NU og der skal arbejdes sammen over hele landet.
I Frankrig forsøgte nogen bilister at presse benzinselskaberne ved ikke, at købe benzin på bestemte dage. Det grinte selskaberne af, da de godt vidste, at den benzin der ikke blev købt den ene dag, ville blive købt en anden dag.
Nu er der kommet en ny og forbedret idé på banen…
I dag ligger priserne stabilt over 11 kr. pr liter og det giver olieselskaberne et kæmpe overskud.
Prøv at huske dengang priserne steg til 10 kr. pr. liter! Dengang var folk enige om at toppen var nået. Undskyldningen fra olieselskaberne var at der ikke snart ikke var mere olie tilbage rundt om i verden. Der findes mere olie i dag end der gjorde for 35 år siden og dengang kostede en liter benzin 2 kr.
Vi som forbrugere må blive mere aggressive og vise at kunden altid har ret! Vi skal ramme de store olieselskaber på pengepungen!
Vi har alle sammen behov for vores bil og vi har alle sammen behov for at købe benzin. Sammen kan vi dog påvirke prisen på benzinen. Sammen kan vi starte en priskrig! Her kommer den nye og forbedrede idé så:
Vi boykotter de to største benzinselskaber!
Vi køber ikke benzin fra hverken Statoil eller Shell.
Når de to største selskaber ikke får solgt noget benzin, bliver de nød til at sænke prisen og de andre selskaber må derfor også følge med ned i pris. Men for at dette skal lykkes skal dette nå ud til de hundredetusinde vis af kunder Shell og Statoil har. Dette skal gøres med både privat og firmabilen!
Og for guds skyld… SIG DET TIL DIN NABO FØR HAN GØR DET!!!!
Følgende stationer kan benyttes hvis vi skal undgå alt med Shell og statoil..
Q8
Hydro texaco
Uno-x
DK-benzin
OK Benzin
F24
Haar
Følgende stationer skal ikke bruges..
Statoil
1 2 3 (ejes af statoil)
Metax - også kendt som Shell express nogle steder, ejes naturligvis af Shell
Jet - ejes af statoil
meld dig ind i gruppen benzinpriserne ned
jun 2006
Følger: 104 Følgere: 94 Scootere: 2 Emner: 167 Svar: 3.203
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Scootere: 1 Emner: 32 Svar: 74
ps. godt initiativ.
mar 2005
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 50 Svar: 1.730
jun 2006
VIS VI ALLE SAMMEN GØRE DET HJÆLPER DET DIN SPASSER
vis det kun er mig det gøre det hjælper det ikke en skid de ville ikke engang lægge mærke til det vis det kun er mig vis vi alle gjorde det Så ville de begynde kigge på deres Salg ikke smarte
hahaha Manden tror han er en eller anden der hved alt bare smut ud
jun 2006
jun 2006
men det er hellere ikke dollaren der skal have hele æren af benzinen er steget så meget fordi det er det ikke det er ikke kun fordi dollaren er faldet benzinen stiger
jun 2006
men jeg kan give dig ret i det med dollaren men det er ikke KUN begrund af dollaren
jun 2006
bare fordi din far arbejder der så han ikke g,år konkurs hahah
dec 2006
Følger: 20 Følgere: 18 Scootere: 4 Emner: 5 Svar: 41
I kan takke EU for det her, og i kan takke det danske system for det.
apr 2007
Følger: 110 Følgere: 110 Scootere: 20 Emner: 212 Svar: 3.736
dec 2006
Følger: 20 Følgere: 18 Scootere: 4 Emner: 5 Svar: 41
feb 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Scootere: 1 Emner: 8 Svar: 14
holder med diiq det er en qod ide .
jun 2006
apr 2007
Følger: 110 Følgere: 110 Scootere: 20 Emner: 212 Svar: 3.736
Ja og det virker endda, i modsætning til det der med sat boycutte de store selskaber.. Vi havde en Skoda engang der var sat til at kunne køre 19 km/l min mor kunne presse den op på 25 km/l når hun kørte på landevej.. Og den var endda chippet fra 90 - 115 hk, det viser bare hvor lidt der skal til, øko-kørsel for the win
jun 2006
mar 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Scootere: 2 Emner: 13 Svar: 51
Martin
ps fedt initiativ
Vi kan gøre en forskel LÆS HER ALLE