159 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

HJÆLP TIL TUN!!!! HJÆLP TIL TUN!!!!

Hey!
Så er det blevet tid til at tune min Jog R. Jeg har ca. 1000 - 2000 kr. at gøre godt med. Hvad skal jeg købe?
Skriv gerne hvad topfarten vil blive osv.
Jeg skal også bruge et tunrør, men det skal ligne et originalt. Hvilke kan i anbefale??( ikke med i den ovennævnte pris)
Tusind tak for hjælpen!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • buske med rødder graves op og fjernes 3.000 kr.
  • Montering af hasvik skydedøre. 300 kr.
  • Hurtig løsning af småopgaver 1.050 kr.
  • elektriker 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP TIL TUN!!!!
  • #2   20. feb 2004 hvis du skal have ny cylinder, så skal du huske at beregne nogle penge til at få fræset motorblokken op!

• #3   20. feb 2004 Det er rigtig hvad gullif skriver, at du skal have fræset mortorblokken op, for og sætte en anden på, men du kan sætte en "Next" udstødning på, uden og have en aden cylinder på. Det havde jeg så gjort, men så da jeg havde sat pakning på skulle jeg lige få målt den, så kom fandeme politiet den fredag den 13. og tog udstødningen
    :-(, den havde nok kørt de 70-75 med det tun jeg havde.

Hvis du vil have en anden cylinder på, vil jeg nok anbefalde "Topperformances 50ccm." cylinder og en "Topperformances Powered" udstødning, det koster så 1500,-

• #4   20. feb 2004 Den vil nok kører de 80, mere eller de mindere, omkring der!

• #5   21. feb 2004 Man kan godt selv fræse den op hvis man har noget forstand på scootere altså..

• #6   21. feb 2004 Ja, jeg har tænkt mig og bruge en Dremel til og fræse det, og jeg har brugt den til og fræse min udstødningskanalen, og det virker fint til det!

• #7   21. feb 2004 du kan oz bar bruge ne helt amindelig fil, det gjorde mig og en af mine venner på hans 2003 model sonic.. men du skal passe på du ikk kommer til af file for meget af...

Kommentér på:
HJÆLP TIL TUN!!!!

Annonce