{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
317 visninger | Oprettet:

indstilling af nrg HJELP {{forumTopicSubject}}

hej jeg har en nrg som jeg har sat gianelli go udst på hebo next genaration vario og en 32kg trykfjedder vis det skal være helt rigtig så er det en jeg er ved at lave for en og har bestilt ny trykfjedder da den der er nu er alt for strak til std cylle (der er brændt en rem af) nu skal jeg til at bestille hvad jeg mangler tin indstilling hvad vil i mene altså ca af ruller, dyse har købt en 7%trykfjeder da jeg mente den var okay til den.

ps ved godt alle hader de indlæg her gør det faktisk også selv da det er umuligt at sige hvad dyse og ruller der skal bruges men der er sku så mange med nrgér herinde og tænkte så på om der ikke var en eller flere der ville hjelpe mig i nødens stund smiley
bare i fortæller mig hvad i kører med altså med pillet skive og anden udst (fortæl også gerne hvilken udst) den begrænsning i kaburatoren er der stadig og den i filtret dem tog jeg ikke af da den begyndte at gå åndssvagt. bare skriv mig alt det indstilling i har på jeres nrg (brugbare oplysninger belønnes med HØJ eller vis man er heldig X-høj

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
indstilling af nrg HJELP

Annonce