{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.522 visninger | Oprettet:

Tuning: PGO-PMX Sport {{forumTopicSubject}}

Vi har bygget en PGO-PMX Sport, som vi har tunet en smule på, vi har sat en Stylepro 47,6 cylinderkit på den, og en 21mm Delorto karburator, dysen i karburatoren er den der sad i da jeg købte karburatoren.
Std. udstødning, 6 gr. ruller.

Der er noget der undre mig, jeg skal kører uden luftfilter, da motoren ikke får luft nok, hvis jeg montere et filter trækker den overhovedet ikke, jeg forsøgte derfor at sætte en lille net foran indsugningen, for at eliminere at der skulle komme skidt ind i motoren via karburatoreren, men det resultere i at den næsten ikke trak, og max. 40 km/t, sætter jeg standard luftfilteret på, sker intet, trækker den overhovedet ikke.

Jeg er ikke tilhænger af at kører med åbne luftfiltre, bla. pga. larmen og det visuelle.

Hvad er grunden til det med, at den ikke trækker når der kommer filter på, ved ikke hvad jeg skal gøre, er det dyse-størrelsen, sådan forstået at den får for meget benzin, og derved ikke nok luft, skal der mindre dyse i.!!

Scooteren trækker fint og har en topfart på ca. 90 km/t uden filter, jeg synes selv det er flot, taget i betragtning, den stadigt kører med standard udstødning.

Hvad udstødninger angår, har vi forsøgt med 2 andre, en knæk i god kvalitet, gav dårligere træk og topfart, hvorfor.!

Men jeg vil gerne have lidt mere ud af den, mere optræk, og højere topfart, hvor i lægger mine begræsninger.

Ps. Jeg kører med 5% olie, bedste Castrol, motoren er bygget i weekenden.

Håber i kan hjælpe mig, på forhånd tak.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tuning: PGO-PMX Sport
Kommentér på:
Tuning: PGO-PMX Sport

Annonce