{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ang indstilling?
  • #1   26. jul 2008 vil sige for meget luft..

• #2   26. jul 2008 Hvad betegner du som larm?

Hvis din trykfjeder er for stram kan din remskive flække og det vil give en meget høj skrasle lyd og vil efter særlig langtid ikke kunne kører.

Hvis dine ruller er for slidte vil det lyde som en form for sten som skraber i din variator.

Hvis det piver der nede fra er den kileremmen den er gal med.

• #3   26. jul 2008 ¤Team Ålbæk¤ Sven J

tror du selv du kan få en fjeder til at flække en remskive?

skal hilse og sige jeg kender mange som kører med fjedre vi selv har lavet og de ligger langt over 40kg......

men on topic:
    knallerten bliver født op med for meget benzin for hurtigt, dys den ned og flyt nålen nedad....

• #4   26. jul 2008 Hansen. Jeg vil gerne væde med dig!

Hvis du er så smart så tag en standard scooter og smid en 60% Trykfjeder i! Jeg har arbejdet på et værksted og der var der en eller anden klovn som troede at den ville trække bedre af det, til den ikke kunne kører mere. Man åbner vario skjoldet og hvad finder man? En KNÆKKET REMSKIVE!

• #5   26. jul 2008 ¤Team Ålbæk¤ Sven J

jeg kørte med 90% trykfjeder med min std sonic da min kobling var slidt ned og jeg skulle op og hente en anden?

den kører da fandme den dag endnu med den trykfjeder i?

og trykket bliver ikke lagt på remskiven men på koblingen, så syntes det lyder rigtigt godt på dit værksted hvis det er det du vil kvalificere som fejlen :S

• #6   26. jul 2008 Det sker jo heller ikke med det samme men efter et par 1000 km.. Det er jo også kileremmen der ikke kan blive presset optimalt ned i remskiven og der for sidder den og kører ind mod remskiven så den begynder at flække hvor den sidder fast. Ja så må du jo selv gætte dig til resten.

Kommentér på:
ang indstilling?

Annonce