{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
448 visninger | Oprettet:

KIG HER NU!!! {{forumTopicSubject}}

Okay, skal ha alt den hjælp jeg kan få..! har lavet et væddemål med en om at lave dk's hurtigste knallert..

så giv mig en liste over det VILDESTE tun til honda sfx.. komplet! alle detaljer..! og steder for køb!!

MANGE gange på forhånd tusind tak for hjælpen!!!

Ps. plz hjælp eller giv mig en måde jeg kan få fat i en prof tuner!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  KIG HER NU!!!
  • Søren H
    Søren H Tilmeldt:
    feb 2004

Følger: 1 Svar: 17
    #1   23. feb 2004 Jaa nogle gange kommer man sku til at gabe over noget man ikke kan sluge.

Men hvis du har kontanter kan alt lade sig gøre...

Hvor meget har du at gøre godt med???

• #2   23. feb 2004 Hehe.... hvis du ikke engang kan sammen sætte et tun sæt til din scooter... Så tror jeg nok bare du skal glemme det der...

Du skal være pæænt god til at indstlille din motor for overhovedet at komme i nærheden af danmarks hurtigste...

• Søren H
    Søren H Tilmeldt:
    feb 2004

#3   23. feb 2004 Jaa nogle gange kommer man sku til at gabe over noget man ikke kan sluge.

• #4   23. feb 2004 det vildeste tun vil jo self være Hebo Manston.. men tror du roligt kna regne med ikk at lave DK's hurtigste scoot med en SFX :s Vill enok vælge en std.-LC scooter smiley

• Søren H
    Søren H Tilmeldt:
    feb 2004

#5   23. feb 2004 Jaa nogle gange kommer man sku til at gabe over noget man ikke kan sluge.

• Søren H
    Søren H Tilmeldt:
    feb 2004

#6   23. feb 2004 For det første kan hverken HEBO Manston high racing eller Malossi Hyper Racing fåes til en SFX'er så du har sgu' ik så gode chancer... Men hvis du er fast besluttet på at føre det ud i livet alligevel ka du altid eksperimentere med at sætte andre motorer på din scooter. Evt. en motocross motor. Den er o bare ikke lige lavet til at sidde på en scooter og har ingen montage til baghjulet så et eller andet fiks faks er du nødt til at lave...

• Søren H
    Søren H Tilmeldt:
    feb 2004

#7   23. feb 2004 Forresten ved ikke lige hvorfor mit første indlæg er kommet frem 3 gange her på siden. Sorry

• #8   23. feb 2004 Du kan få Malossi MHR Replica cylinder til den!
    www.scooter-attack.com

• Søren H
    Søren H Tilmeldt:
    feb 2004

#10   23. feb 2004 Ja men Hyper Racing Replicaen yder kun halvdelen af den originale cylinder og replicaen er i hvert fald ikke nok til at få denne scooter til at være den hurtigste i Danmark.

• Søren H
    Søren H Tilmeldt:
    feb 2004

#11   23. feb 2004 Men faktisk er Malossi Hyper Racing Replicaen den største cylinder som du kan få til SFX'eren så hvis du smider sådan én på og er lige glad med optræk og ændre din gearing til monster lille udveksling kan du nok godt få den til at køre meget hurtigt på toppen, på bekostning af dit optræk som nok vil blive noget så lamt...

• #12   24. feb 2004 Replica Cylinderen kan yde ca 14 hk.. altså ligesom Corsa..
    Og med anden vario, 25mm dellorto, en anden kobling(en DYR en), anden kilerem, racermembran, malossi CDI, innerotor, så er du oppe på de 14 stykker på baghjul
    Med Gearing kan du på den til at rende 130 smiley

• #13   24. feb 2004 He.. Okay, fordi jeg lavede et væddemål med en af mine venner om at lave den hurtigste(mellem os 2), men han kommer op på 180..! dvs. jeg skal lave en af de hurtigste..! det blir svært, og når det sikkert heller ikke til træffet.. MEN.. hvor hurtigt kan det lade sig gøre at få en Sfx op på.. uden at tænke på penge..?!?!

Og Lasse A.. jeg ved godt, hvordan man sætter et tun sammen til en Knallert, bare rolig lille ven, men vil hellere lige høre andre's meninger om det, da det faktisk er pænt mange penge vi snakker om her..!

• #14   24. feb 2004 så vil jeg gerne lige hvide hvordan fanden han vil få en scooter op på 180..?!!

• #15   24. feb 2004 Spørg ham.. det er heller ikke en scooter, det er en crosser.. noget lign rmx og sådan.. tjek ham: crazyrider^ ..

Kommentér på:
KIG HER NU!!!

Annonce