347 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

MIn hot drikker .. MIn hot drikker ..

Hejsa..

Min hot havde tp trophy 70cc på, og 17,5 kabu, s6 sport pro replica knæk, og powerfilter, 7% trykfjeder og 5,5g ruller..

og der kørte den super godt. men så satte cylinderen sig, også har jeg sat s6 sport pro 70cc på, med samme dyse (100), også ville den ikke kører mere end 60 på speedo, også skiftede jeg lidt med dyse, og satte en 105 i , også kørte den faktisk oka, og da tog den flere omdrejninger, og kørte ca 80 på speedo, også vendte jeg om, og ville kører hjem igen, da jeg bare skulle teste, også begyndte den at hakke super meget, og gad ikke holde i tomgang, og ville ik kører mere end 20 på speedo. det lød som om den 4-taktede så satte en 95 i, og nu 4-takter den kun lige i ca. 4 sek, også tager den flere omdrejninger (det har hjulpet lidt ihvertfald...?).

Men har nogen en ide om hvad dette kan være?
for er total blank, kan det være skidt i kaburatoren, membran pladerne, tændingen, som ikke sidder ordenlig på stator eller noget i den stil?

Hjæææælp smiley

Tak for hjælpen på forhånd = )

og efter dette,

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MIn hot drikker ..
Kommentér på:
MIn hot drikker ..

Annonce