{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
422 visninger | Oprettet:

Nicklas A
Nicklas A
Tilmeldt:
19. nov 2006
Følger: 1 Emner: 16 Svar: 16

Hot startproblemer {{forumTopicSubject}}

Hej gutter,

Har en hot med 47,6mm cylle, proma udstødning osv. Mangler bare at få sat anden kobling og vario på, og så skulle det hele vist være igennem.
Jeg har dog problemer med at få lortet startet efter jeg har sat en 21mm stage6 (tro kopi af dell'orto) karburator, og dermed skiftet studs. Jeg har skiftet membranplader og sat powerfilter på. Der sidder en 90 dyse i lige nu, men har andre liggende.

Der er slet ingen benz i "gummiudtaget" mellem studs og karbu. Der er massere af benz i bundkarret, da det løber ud af "overflyderen (BETEGNELSE?!?!).
Altså ... studsen er HELT tør. Har prøvet at lukke den helt, så den intet luft får, men stadigvæk ingen benz??

Som nogle af jer nok ved, så er der typisk flere udtag på en dell'orto end der er slanger. Det er der i hvert falde på en PGO. Der sidder 2 udtag på flangen/studsen, som, hvis jeg ikke er galt på den, er til vacum + olietilsslutning. Så er der selvfølgelig til benz på selve karburatoren. Men udover det, så er der et lille bitte udtag på siden af karburatoren, som jeg ikke kan huske hvad fanden er til (havde den samme på min SMT, da jeg havde den), og så er der et udtag på udgangen af karburatoren mellem studs og selve karbu.

Er der en klog knægt/mand, som eventuelt lige kan oplyse mig, hvor fandne jeg skal placere vacum slangen, om jeg skal bruge olietilslutningen og om jeg evt. mangler noget?

Sorry, at det blev så langt, drenge.

-

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Hot startproblemer

Annonce