{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
895 visninger | Oprettet:

Polini Sport 80cc AM6 {{forumTopicSubject}}

Nogen der ved noget om det cyllinderkit, det kan købes på speedline (link fjernet) altså det siger vel lidt sig selv at det er i sportsklassen? men altså det jeg lidt leder efter er det vildeste cyllinderkit som jeg kan smide på uden at skulle skifte min krumtap ? og det skal bruges til hverdagsbrug. så det villle være dejligt med nogen bundtræk så jeg har kigget lidt på portmapsne på de forskellige kits smiley Polini Aluminium 80ccm, Polini Sport 80ccm og Malossi MHR Team 80ccm som jo sikkert er dejlige kits til hverdagsbrug pga. den 3-delte udstødningsport og de 80cc pris og holdbarhed betyder ikke noget

altså jeg vil ha mig det vildeste cyllinderkit jeg kan få uden at skulle skifte min krumtap smiley

og så har jeg også lige et ekstra spørgsmål, jeg har en Leovince tt Handmade udstødning på lige nu den giver et sindsygt godt træk fra 9000 - 13000 rpm, vil det ændre sig med et større cyllinderkit ? tænker på om området fungerer efter hvordan luften kommer ud i resonanskammeret på udstødningen om det er mængden af luft ? eller noget andet ?

håber da i gider læse hvad jeg har skrevet og evt. kan hjælpe med 1 ting ;D


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Polini Sport 80cc AM6
Kommentér på:
Polini Sport 80cc AM6

Annonce