{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
234 visninger | Oprettet:

EVIL FS-1... 175 ccm.. - Bøde... {{forumTopicSubject}}

Hey gutter er ved at smække en 175 ccm motor på min fs1. mit spærgsmål lyder så hvad bliver bøden, hvis jeg bliver stoppet? kan mit kørekort blive udsat til jeg bliver 21 eller hva? for det er jo ikke en motorcykel, men en knallert med motor cykel motor... hva vil der ske?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  EVIL FS-1... 175 ccm.. - Bøde...
  • #1   21. nov 2004 aner ikke hvad der vil ske, men fuck et fedt projekt.. hvordan fanden har du fået plads til den motor

• #2   21. nov 2004 lige en ting til.. under hestekrafter i din profil har du skrevet: tja.. ved det ikk rigtigt, 8 ca.. kunne jeg forestille mig.. men det er nu sjældent at jeg bruger dem allesammen, får sq dårlig samvittighed når jeg vrider øret i bund!

hvordan hænger det sammen med at du er ved at sætte 175 ccm mottor på

• #3   21. nov 2004 du får udsat kørekortet på grund af den motor hvis den er over 73 eller 75 ccm kan ikke huske det precist men så får man udsat kørekortet

så du får udsat kørekortet og en mega bøde

• #4   21. nov 2004 jeg har skam købt mig en anden fs1. som jeg så går i gang med, den bliver pisse lækker. skal bruge hele vinteren på at sætte den i stand. bliver lavet med rigtig bad ass stil, med hjemme ladede bagsvinger, så der kan være en 18 tommer fælg med et psyko bagdæk..

Kommentér på:
EVIL FS-1... 175 ccm.. - Bøde...

Annonce