{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tuning - Hvad synes du?
  • #1   27. nov 2004 Så længe man er tilfreds med sit optræk, er det okay... så er det lige meget om den kører 90 eller 130!!!

• #2   27. nov 2004 Sys du at det er iorden at jorde igennem byen? Jeg sys at 50 km/t er iorden i byen.. men dem der kører de der 80-100 er da lidt syge? hehe.. tænk på andre?

• #3   27. nov 2004 jeg sys det er fint at tune og så er jeg lige dglad om man tuner meget eller lidt .. bare man køre forsvarligt ... altså hvor der er mennesker køre man kun 30 eller sådan noget og passer på børn ...og ikke ligge og sik sakker mellem bilerne ... og så hvor der er lige vej rykker man bare håndtaget i bund .... min mening

• #4   27. nov 2004 Det har du sq ret i.. Ude på de lange veje hvor der ik er trafik må man sq selv bestemme, så er jeg ligeglad med om de styrter, men det er sq sygt inde i en by!

• #5   27. nov 2004 Der er børn på vejen og det klør i højer hånd og nu er der kun en plet for børnene de stod haha for jeg sætter farten op......... smiley bor selv i en lille by og det kan jo ik være rigtigt at os her fra kun må køre 30.. så længe men bare ik lige køre op ved sidena f en børnehave og rykker den af er det vel okay at køre 80i byen på de store vejen smiley

• #6   27. nov 2004 Mener at det er fint, hvis en scooter kan følge trafikken - altså maks 90-100 i timen, og ellers så køre 40-50 i byer!
    Altså glide med trafikken...
    Men mest af alt handler det jo at køre FORSVARLIG og være opmærksom!
    Og så skal scooteren selvfølgelig være forsvarlig til den fart - at den er sat ordentlig sammen, at bremserne virker ordentligt osv...

• #7   27. nov 2004 jeg synyes det er helt i orden med tuning.. lige meget hvor hurtigt man køre bare man køre forsvarligt.. på små veje skal man jo parat til at bremse ned eller køre ved siden af hvis der kommer en flok børn ud fra en sidevej eller hvis bessemutter kommer travene over vejen..
    så kan man jo ikke ligge på de der 80-90 stykker

Kommentér på:
Tuning - Hvad synes du?

Annonce