{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
393 visninger | Oprettet:

Indstillings Problem {{forumTopicSubject}}

Hej SG,
Har et lille problem med indstilling.
Jeg kan slet ikke forstå hvorfor min sonic slet ikke vil køre og jeg har efterhånden prøvet en hel del dyse - 88,90,92,95,98,100,108,115, og jeg syntes den bliver ved med at få for meget Benno jeg kan slette ikke forstå det men jeg er også røv til at indstille men anyways jeg syntes den er ved at være alt for lav.
Når jeg piller tændrøret ud er det vådt - Sort benzin, og så når jeg blæser det rent og pumper benzinen ud af min cylle kan det starte kan lige holde den i gang i 5 sec og så går den ud. så kan den lige komme igang 2-4 gange og så skal jeg gøre dette igen, Når den skal startes skal det være med et par fingre i min kabu. men nu er jeg begyndt at blive ret forvirret, Hvis den får for meget benzin skal den jo også have meget mere luft ever blandings forholdet og så kan jeg ikke forstå hvorfor jeg skal have mine fingere i min kabu. og hvis den så fik for lidt benz så skulle tændrøret jo helst ik blive vådt ? hjælp mig venligst.

OPSÆTNING:
Malossi MHR Replica Cylinder
21 mm Dellorto BE
TP Powered Udstødning
Malossi Multivario
Krumtap STD
Studs STD
Membran STD
Gearing STD
Kobling STD

PS Når jeg holder hånden for min kabu kommer der ikke særlig meget Benz på min Hånd - Hjælp mig venligst smiley

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Indstillings Problem

Annonce