{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
168 visninger | Oprettet:

Hjælp!!! ny cylle til jog {{forumTopicSubject}}

min Athena 47,6 cylinder er fornylig stået af....har hørt at det er fordi det er dårlig kvalitet så jeg har besluttet mig for at købe "Cylinderkit Malossi MHR 47,6mm...

er det et godt valg eller er der en cylle der er bedre???

på forhånd tak for svaret

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp!!! ny cylle til jog
  • #1   10. okt 2003 mere info: det er til en Yamaha JOG ..... så det skal jo virkelig være noget der sparker R..

• #2   11. okt 2003 mere info: det er til en Yamaha JOG ..... så det skal jo virkelig være noget der sparker R..

• Søren E
    Søren E Tilmeldt:
    jul 2003

Følger: 1 Svar: 21
    #3   11. okt 2003 Athena Alu 47,6mm er skam ikke dårlig kvalitet. Det er garanteret bare dig der ikke har kunne finde ud af at indstille din scooter ordentligt, f.eks. kørt med forkert varmetal tændrør, dårlig olie, for lille dyse eller monteret kittet forkert. Og kan du ikke engang finde ud af at passe et Athena 47,6 så vil jeg nok ikke begynde at rode mig ud i MHR. Det kan kun gå galt.

• #4   11. okt 2003 mhr.. det er noget for store drenge....

jeg er igang med og samle min motor mhr motor..
    jeg køre med athena lig nu den ka jeg da varmt anbefale..
    men du det kræver meget motor viden a kunne passer et kit som mhr... hvad har du eller af tun på din jog??
    det går jo ikk og smadre mhr på en lovlig tap...

held og lykke...

• #5   11. okt 2003 ok det er bare fordi jeg vil have noget der holder og yder... og vil jo gerne beale litd ekstra for det smiley

hmm, har købt joggen for to måneder siden så er ikke helt sikker..

men ham jeg købte den af sagde: racerkrumtap (ukendt mærke), Gianelli-NRX-GX7 udstødning, 15 mm karburator... crom powerluftfilter...
    + ekstra kølerskjold

• Søren E
    Søren E Tilmeldt:
    jul 2003

#6   11. okt 2003 Køb noget TP Racing eller noget i den stil. Der er lidt mere smæk på end Athena alu og det burde din tap kunne holde til.

• Daniel M
    Daniel M Tilmeldt:
    okt 2003

Følger: 1 Scootere: 1 Svar: 13
    #7   13. okt 2003 Kan kun være enig med Søren E. Hvis du vil have en kit som holder ydelsen og samtidig kan køre mange kilometer, vil jeg anbefale et Tp Due Plus kit. Dette kit sammen med en Tp Nardo udst. køre virkelig over forventning.

• Søren E
    Søren E Tilmeldt:
    jul 2003

#8   13. okt 2003 Daniel M -> Due Plus er kun til LC smiley

• Daniel M
    Daniel M Tilmeldt:
    okt 2003

Følger: 1 Scootere: 1 Svar: 13
    #9   13. okt 2003 Jo, men i det tilfælde kan han vælge "racing" Plus'en sammen med Nardo'en i stedet for.

• #10   13. okt 2003 tak for jeres råd

Kommentér på:
Hjælp!!! ny cylle til jog

Annonce