{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.292 visninger | Oprettet:

Malossi Fly Clutch, min mening. {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg været ovre hos MSP og har købt en Malossi Fly Clutch til min Stalker, kørt med standardfjedre og sportsfjedre, så nu ville jeg lige skrive hvad jeg synes om den indtil videre.

I forhold til standardkoblingen, kan jeg tydeligt mærke forskel.

Jeg startede med standardfjedrene i koblingen, som tager ved omkring de 2000-3000 omdrejninger, og det var lidt mærkeligt.

Scooteren tager en del omdrejninger i ca. 1 sekund når man giver bundgas, så går den *helt* ned i omdrejninger, og så hiver den mig hurtigt op til 50-55 km/t.

Da jeg så satte nogle lidt strammere fjedre i, som tager ved omkring de 4500-5000 omdrejninger. Så går det stærkt! Den tog hårdt fat i skålen, og rev mig en smule op på baghjulet i 2-3 sekunder. Da jeg endelig ramte jorden, var jeg kommet op på ca. 55 km/t.

Standardkoblingen med standardfjedre var alligevel lidt slidt, og klodserne som skal tage fat i skålen var ved at blive glatte.
Den accellerede okay op til 5-7 km/t, så gled den bare derfra op til 20-30 km/t hvor den så går ned i omdrejninger og trækker jævnt videre til 65-70 km/t (langsomt).

Tests:

Standardkobling 0-70 km/t: 21,7 sek
Fly Clutch (2000-3000RPM) 0-70 km/t: 14,1 sek
Fly Clutch (4500-5000RPM) 0-70 km/t: 11,4 sek

Alt i alt en vidunderlig kobling. smiley Da jeg ikke har haft den i længere tid, kan jeg ikke udtale mig om holdbarheden.

Udover koblingen, har jeg også købt en Stage6 Pro kilerem, hvilket også kan mærkes. Remmen glider ikke så meget i variatorens side mere. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Malossi Fly Clutch, min mening.
Kommentér på:
Malossi Fly Clutch, min mening.

Annonce