{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
267 visninger | Oprettet:

Sonic starter ik {{forumTopicSubject}}

hva så sg,

Har lige haft kørt en tur på min sonic, da den pludselig vario skruen skruede sig selv løst, så jeg fik den spændt med luft tryk,
og så spændte jeg også lige rotoren til min italkit med lufttryk, bar for en sikkerheds skyld,

og så satte jeg nålen helt i bund,

og så startede jeg den, kørte lige 5 meter, så begyndte den at pludre, og så gik den ud, lige siden har jeg ikke kunne få lidt i den?.

Tror i det kan være tændingen som er blevet rykket lidt da jeg spændte med trykluft, efter jeg havde indstillet den?

på forhånd tak

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sonic starter ik
  • #1   21. maj 2009 har du tjækkket om alle dine stelledninger sider regtigt indnu

• #2   21. maj 2009 jeg har ikke haft stelforbindelse på, har tændspolen spændt fast til varioskjoldet, og han sagde at der ik behøvede stel forbindelse når den sidder der, og jeg har kørt med den før uden stel ledning uden problemer?

fordi da jeg lige tjekkede om tændingen stadig stod 1.4 fra top, så havde den rykket sig lidt. så det kan måske være fordi jeg er en hat til at indstille tændingen, fordi jeg prøvede nemlig at stille den til 1.4igen.

har du evt en guide til at vise mig præcis hvordan den skal indstilles.

Kommentér på:
Sonic starter ik

Annonce