154 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

tunsæt på stalker! tunsæt på stalker!

jeg har en standart stalker som kører 50km/t og her efter jul vil jeg gerne igang med at tune den! Og derfor spørger jeg jer om der er nogen af jer som kan anbefale et komplet tun som kan få min stalker til at rende mindst 90km/t og så skal det helst ikke være alt for dyrt! og jeg vil også gerne helst skifte så lidt dele som muligt! smiley

Svar udbedes! På forhånd mange tak!
The Plague 03

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækkeklipning 500 kr.
  • Gardinskinne i loft 250 kr.
  • Hej! Jeg har lige købt et IKEA garderobeskab (model: Rådmansö]), og jeg har brug for hjælp til at samle det. Skabet er bresde 118 dybde højde64H190 cm, og det er stadig i sin originale emballage. Kan du hjælpe mig med at samle det hjemme hos mig i Nørrebro? Hvad vil det koste, og hvornår har du tid? Venlig hilsen, Sasha please, if possible, reply in english thanks! i would need it to be done ideally this morning, but also tomorrow morning is fine 800 kr.
  • Udskift Nilhane / Stophane 1.400 kr.
  • Reparation af tørretumbler 1.500 kr.
  • Træfældning 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tunsæt på stalker!
  • #1   13. okt 2003 Jeg havde tænkt på et polini corsa cylinderkit eller Hebo alu. nisasil men en større karburator, ny vario nye ruller,ny blæsehus og rem, malossi red spong luftfilter, en bitubo gas-stødæmper og til sidst en TP nardo ustødning eller Hebo (rød) 70cc

Nogen som har en komentar ud fra det!?
    hvor hurtigt tro i min stalker vil rende så!? (km/t)

• #2   14. okt 2003 polini corsa er et super cylle. den kører godt sammen med en PFR.. og så vil du nok få den over 100

Polini corsa 1400kr
    Dellorto 21mm 550kr
    polini for race 1200-1600 kan ikke huske
    Gearing omkring 600kr
    Polini Speed control. 450kr

omkring 3000kr. så kører den super hurtig med super optræk...

• #3   15. okt 2003 THX meeeen jeg er lidt vild med TP nardo udstødningen!
    Er den ikke lige så god som en PFR!? til et cylinderkit som Polini Corsa eller Hebo alu. nisasil!

????????????????????????????????????????

• #4   15. okt 2003 thx meeeeeeeeen er en TP nardo ikke mindst ligeså god som en Polini For Race til et cylinderkit som fx. polini Corsa eller Hebo alu. nisasil

• #5   15. okt 2003 jo tak! men er TP Nardo ik mindst ligeså god som en polini for race?

• #6   15. okt 2003 jo tak! men er TP Nardo ik mindst ligeså god som en polini for race?
    til et cylinder kit spm polici corsa eller hebo alu. nisasil ?

• #7   15. okt 2003 jo tak! men er TP Nardo ik mindst ligeså god som en polini for race?
    til et cylinder kit som polini corsa eller hebo alu. nisasil ?

• #8   15. okt 2003 jo tak! men er TP Nardo ik mindst ligeså god som en polini for race?

• #9   15. okt 2003 jo tak! men er TP Nardo ik mindst ligeså god som en polini for race?

• #10   15. okt 2003 jo tak! men er TP Nardo ik mindst ligeså god som en polini for race?

• #11   15. okt 2003 jo tak! men er TP Nardo ik mindst ligeså god som en polini for race?

• #12   15. okt 2003 jo tak! men er TP Nardo ik mindst ligeså god som en polini for race?

• #13   15. okt 2003 jo tak! men er TP Nardo ik mindst ligeså god som en polini for race?

• #14   16. okt 2003 det må i undskylde min pc gik lige amok!

SORRY!

• #15   18. okt 2003 corsa er en luder cylinder. til den pris ka du få stage 6 racing eller anden bedre cylle.

cyllen er blevet testet på mopedgallery af en person der endte med at han solgte kittet med det samme.

• #16   28. aug 2007 hej ville lige høre hvor man køber et godt komplet tun set til en stalker minus udstødning skal være bille og alligevel noget der holder

Kommentér på:
tunsæt på stalker!

Annonce