{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Yamaha 4g Byttet Til Ssm 1979

3.310 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen scooter er oprettet og stemt ind. Opret din egen scooter

Yamaha 4g Byttet Til Ssm

Årgang:
1979
Motor:
Tum 178, 49cc, 2-takter, luftkølet

4 trins (close ratio) gearkasse

40mm cylinder
40mm højkomprimeret topstykke
High Speed Stempel
16 mm Mikuni karburator
Orginal Krumtap
18 mm indsugningsplade
Polini membranplader
5,3 udstødning
Racer plader i koplingen
C3 kulfiber lejre
Kvalitets tændspole
Racer Nålelejr

Gearing: 12/43
Dyse 150
Hestekræfter
Ca. 4-5

Topfart: 80 ca alt efter Vejr

Optræk:

1. gear: 0-25 km/t
2. gear: 25-45 km/t
3. gear: 45-60 km/t
4. gear: 60-80 km/t

Max omdr. i frigear: 11800 rpm

Max omdr. i gear: 10000 rpm
Fælge
Std
Dæk
Hmm ja Dæk har den Skam
Styling
Krom Cross baggaffel
Guld kæde
Nyt speedometer og omdrejningstæller - ikk sat til
Cykelcomputer
"Racing" straferinger
Poleret motorblok
Costum gearskifter og kickstarter
Men som sagt kommer der meget mere senere :-)
Ekstra tilbehør
Der er Næsten
2 ekstra motorer

+ andre småting...
Bemærkninger
Evt. Til salg....

SOLGT

1) Montér cylinderkittet og smør stemplet godt ind i 2-takts olie!

2) Start scooteren og lad den stå i tomgang i ca. 10 minutter så den er nogenlunde varm

3) Sluk motoren igen og lad den køle af i ca. 10 minutter

4) Start motoren og lad den stå i 5 minutter. Kør derefter de første 2 km med meget lidt gas....det vil sige max. 10-15 km/t

5) Kør de næste 10 km med ca. 30-40 km/t

6) Kør de næste 5 km med op til halv gas!

7) De næste 10 km må du max give 2/3 gas

8 ) De sidste 10-15 km må du ikke køre med bundgas ret længe af gangen...jeg vil sige max bundgas i 20-30 sekunder.

9) Så er din cylinder ved at være tilkørt, og du kan nu roligt blæse den af!

BEMÆRK: Alle disse ting forudsætter selvfølgeligt at du kører med den rigtige dyse, tændrør osv!
Kommentér på:
Yamaha 4g Byttet Til Ssm
Annonce