{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Honda Dax ST70 AB23 1988

14.713 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen scooter er oprettet og stemt ind. Opret din egen scooter

Honda Dax ST70 AB23

Årgang:
1988
Motor:
det er en total Original honda dax den er 100% Original

Original Honda motor 70 ccm med maching numbers (dvs. stel nr. og motor nr. er det samme!)

*det er en org. 72ccm. honda motor, det er derfor den heder en ST70!


* der er 3 semiautomatiske gear med automatkobling

*1 cylindret 4 takt, med 2 ventiler og en overliggende knastaksel!

*org. kaburator

*org. luft filter
Hestekræfter
4,8 hp


køre ca 85. kmt og SUPER optræk.
Fælge
Originale fælge
Dæk
Originale dæk
Styling
Der er ikke noget styling på da det er en 100% original Honda dax så jeg syntes det ville være synd at style den

Ekstra tilbehør
*Service bog.

*Manual

*Værktøjssæt

*Købskvitt.

*Sidespejl det er bare ikke på

*NGK tændrør
Bemærkninger
Køre som en drøm og har kun kørt 18xx,x km. og de er originale INGEN spolen tilbage!! og Knallerten står som den lige var kørt ud fra fabrikken Den står fuldstændig orginalt og det er Et virkelig samlerobjekt og til jer der ikke tror på at det er en org honda dax st70 ab23 så kig her http://www.honda-dax.com/gallery/albun59/aad

den er importeret fra frankrig i 1988.


det er den eneste st70 i den org. blå farve i dk, og den er ikk renoveret det er org. lak, og den er mega velholdt

http://www.honda-dax.com/specials/history_04.html <-- til dem der ikk tror på mig at det er en org. dax st70c ab23 og i mener det er en kina, så læs tæksten her igennem, så kan i selv se den er org!

ellers så bare læs dette igennem -->
Honda didn't suffered from competition until 81, the year Yamaha came on the same market with the launch of the Chapi. In response to this new model, Honda re-launched the Dax in 1986 with few but very efficient technical evolutions and calls it the AB23 instead of ST70.
This time it had a better 12V engine with camshaft with bearings, a hydraulic frontfork and as an extra next to the chrome rearfender, a plastic mud fender on the back. The upswept muffler was painted black. And the heatshield had round holes instead of the older grill type holes. The Turn signal indicators we're due to homolagation changed into bigger flexible square plastic ones. Not loved by everyone, what is understandable if you compare them to the stylisch chrome ones used on the older models.
This model was issued in 3 colors: candy ruby red. Candy sapphire blue and silver.
This time the 70cc version was only sold in france.

TILSALG HVIS DET RETTE BUD KOMMER, alle bud under 15k ignoreres...
Kommentér på:
Honda Dax ST70 AB23
Annonce