Suzuki AY-50 Katana LC (SOLGT) [Tidl. scooter] 2003
3.311 visninger
|
Oprettet:
Suzuki AY-50 Katana LC (SOLGT)
Årgang:
2003
Motor:
Morini LC. Model: AH50-L State Of the Art vandkølet Motor..
Cylinder: Standard Boring: 41 m, Slaglængde 37,4 mm
Stempel: Standard
Krumtap: TopRacing Racer krumtap til 12.000 omdrejninger, da den originale ikke kan holde i længden.
Variator: Hebo NG variator.. Gir 10 km/t plus optræk..
Karburator: Keihin PWS 14
Standard, ved ik hvor stor den er, men den er dyset op med en 60 dyse og justeret til udstødningen
Kobling: Standard, med 15 % starmmere fjeder.
original Suzuki udstødning fulgte med til den nye, så jeg har valgt at sætte den på, og har fjernet alle begrænsningerne i den.
Cylinder: Standard Boring: 41 m, Slaglængde 37,4 mm
Stempel: Standard
Krumtap: TopRacing Racer krumtap til 12.000 omdrejninger, da den originale ikke kan holde i længden.
Variator: Hebo NG variator.. Gir 10 km/t plus optræk..
Karburator: Keihin PWS 14
Standard, ved ik hvor stor den er, men den er dyset op med en 60 dyse og justeret til udstødningen
Kobling: Standard, med 15 % starmmere fjeder.
original Suzuki udstødning fulgte med til den nye, så jeg har valgt at sætte den på, og har fjernet alle begrænsningerne i den.
Hestekræfter
Ca 4,2 Hestekræfter.. Den trækker rigtig godt, også op ad stejle bakker..
Hastighed: Den køre mellem 55-60 km/t
Hastighed: Den køre mellem 55-60 km/t
Fælge
Fælge fra den gamle Katana model da den nye bagfælg ikke passede på den motoren, fordi det er en tromle-bremse fælg.
Leder efter et sæt Katana-R fælge i guld-metallic.!
Leder efter et sæt Katana-R fælge i guld-metallic.!
Dæk
For: originalt Meetzeler 120/70-12 fordæk
Bag: 130/70-13 Michelin Pilot City bagdæk
Bag: 130/70-13 Michelin Pilot City bagdæk
Styling
Ikke det store endnu, ud over at sidespejlene er fjernet, men regner med at den skal shines lidt op med nogle hvide fælge, eller guld-fælge en dag.
Ekstra tilbehør
2 sæt spejle,
R-spejle og standard spejle
Luftkølet motor
R-spejle og standard spejle
Luftkølet motor
Bemærkninger
Dette er en 30´er scooter, hvor jeg har taget motoren fra den røde 45´er Katana jeg havde. Den køre meget bedre, lydløst og stabilt, plus den har fået skivebremse bagtil, hvilket gør at den bremser meget bedre.
Jeg gav 4500 for scooteren med defekt krumtap i den luftkølede motor, men et elelr andet skrallede i motoren, så jeg besluttede mig for at bytte dem rundt.
Mig, min far og en kammerat brugte 2 dage på det
fredag den 19/10 2007
Blev begge scootere skrallet totalt, og motoren blev hevet af begge scootere, samt alle småting blev flyttet og jeg lavede en udskæring i det det søvlfarvede skjold på styret, så der blev plads til bremsevæske-beholderen til bagbremsen.
lørdag den 20/10-2007
Blev alle køleslanger, køler, samt væakebeholder flyttet over på den nye, og derefter blev motoren monteret. Alle skjolde, blev spulet og stellet fik en omgang body og techtyl i alle kroge og hulrum.
Lørdag eftermiddag var begge scootere køreklar igen, og den røde er nu luftkølet. Den skal have nye nåleleje, så er den som ny igen.
Alle billeder er taget med Sony digital kamera. mode DSC-W80 7,2 pixels
Håber i vil tage godt imod den.
Jeg gav 4500 for scooteren med defekt krumtap i den luftkølede motor, men et elelr andet skrallede i motoren, så jeg besluttede mig for at bytte dem rundt.
Mig, min far og en kammerat brugte 2 dage på det
fredag den 19/10 2007
Blev begge scootere skrallet totalt, og motoren blev hevet af begge scootere, samt alle småting blev flyttet og jeg lavede en udskæring i det det søvlfarvede skjold på styret, så der blev plads til bremsevæske-beholderen til bagbremsen.
lørdag den 20/10-2007
Blev alle køleslanger, køler, samt væakebeholder flyttet over på den nye, og derefter blev motoren monteret. Alle skjolde, blev spulet og stellet fik en omgang body og techtyl i alle kroge og hulrum.
Lørdag eftermiddag var begge scootere køreklar igen, og den røde er nu luftkølet. Den skal have nye nåleleje, så er den som ny igen.
Alle billeder er taget med Sony digital kamera. mode DSC-W80 7,2 pixels
Håber i vil tage godt imod den.

Suzuki AY-50 Katana LC (SOLGT)
apr 2007
Følger: 40 Følgere: 38 Scootere: 3 Emner: 18 Svar: 46
den burde kører over 90 hvis du har pillet alle begrænsningerne.
sep 2007
Følger: 37 Følgere: 35 Scootere: 3 Emner: 4 Svar: 11
høj
apr 2006
Følger: 141 Følgere: 140 Scootere: 19 Emner: 95 Svar: 397
kan se du har lidt forstand på tænding til ssm hvor kan man få en ?
aug 2007
Følger: 23 Følgere: 21 Scootere: 4 Emner: 4 Svar: 11
vil du købe et cylinder og fedt udstødning til din katana?
dec 2006
Følger: 145 Følgere: 146 Scootere: 14 Emner: 102 Svar: 468
det er en speedfight motor,
dec 2006
Følger: 145 Følgere: 146 Scootere: 14 Emner: 102 Svar: 468
morini,
apr 2005
Følger: 69 Følgere: 70 Scootere: 16 Emner: 2 Svar: 13
ellers tak du
dec 2006
Følger: 89 Følgere: 88 Scootere: 4 Emner: 14 Svar: 27
nej tak selvom det er en fin scooter. Vil nemlig helst bare sælge
jan 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Scootere: 1 Emner: 8 Svar: 81
hva mener du med den er er samme farve ... den står som da den blev solgt fra ny
jan 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Scootere: 1 Emner: 8 Svar: 81
jun 2005
Følger: 50 Følgere: 50 Scootere: 6 Emner: 29 Svar: 37
det er godt med dig (:
jun 2005
Følger: 50 Følgere: 50 Scootere: 6 Emner: 29 Svar: 37
ellers tak.
sep 2006
Følger: 20 Følgere: 19 Scootere: 5
tja, det er en go scooter, den er bar blevet misvedligeholdt! ...
det er ret nedern.. hehe men høj til begge dine
sep 2006
Følger: 20 Følgere: 19 Scootere: 5
velkommen til sg ;P