Puch kl 1989
692 visninger
|
Oprettet:
Puch kl
Årgang:
1989
Motor:
Konstruktion: 2-takt
Skyllesystem: Vendeskylning
Smøring: Blandingssmøring 1:25 = 4% eller 1:50 = 2% ved anvendelse af specialolie
Køling: Fartvind
Cylinder: Aluminium hårdforkromet
Kompressionsforhold: 1:6,5
Cylinderdiameter: 38 mm
Slaglængde: 43 mm
Cylindervolumen: 48,8 cm 3
Karburator: BING 18/12 m. start karburator
Indstilling:
Hoveddyse:42/44 (efter behov)
Nåledyse: 1247
Tomgangsdyse: 35
Nålestilling: 2. hak for oven
Tomgangsluftskrue: Ca. 1,5 omdr. åben
Elektrisk anlæg: 6 V/17 W
Tænding: Magnettænding
Svinghjulsmagnet: Bosch 0 212 112 062
Afbryderkontaktafstand: 0,35 - 0,45 mm
Fortænding: 1,8 mm før top
Tændrør: Bosch W95T1 eller tilsvarende
Elektrodeafstand: 0,4 - 0,5 mm
Skyllesystem: Vendeskylning
Smøring: Blandingssmøring 1:25 = 4% eller 1:50 = 2% ved anvendelse af specialolie
Køling: Fartvind
Cylinder: Aluminium hårdforkromet
Kompressionsforhold: 1:6,5
Cylinderdiameter: 38 mm
Slaglængde: 43 mm
Cylindervolumen: 48,8 cm 3
Karburator: BING 18/12 m. start karburator
Indstilling:
Hoveddyse:42/44 (efter behov)
Nåledyse: 1247
Tomgangsdyse: 35
Nålestilling: 2. hak for oven
Tomgangsluftskrue: Ca. 1,5 omdr. åben
Elektrisk anlæg: 6 V/17 W
Tænding: Magnettænding
Svinghjulsmagnet: Bosch 0 212 112 062
Afbryderkontaktafstand: 0,35 - 0,45 mm
Fortænding: 1,8 mm før top
Tændrør: Bosch W95T1 eller tilsvarende
Elektrodeafstand: 0,4 - 0,5 mm
Hestekræfter
Kraftoverføring primær (krumtap-gearkasse): Tandhjul/skråtskårne
Udvekslingsforhold: (106:21) i = 5,05
Kobling: Centrifugalkobling i oliebad med startkobling
Antal gear: Million gear (slyngkobling)
Kraftoverføring sekundær (gearkasse-baghjul): Kæde 1/2" x 3/16 " - 106 ruller
Udvekslingsforhold: (13:47) i = 3,6515
Totaludvekslingsforhold (krumtap-baghjul): 18,24:1
Udvekslingsforhold: (106:21) i = 5,05
Kobling: Centrifugalkobling i oliebad med startkobling
Antal gear: Million gear (slyngkobling)
Kraftoverføring sekundær (gearkasse-baghjul): Kæde 1/2" x 3/16 " - 106 ruller
Udvekslingsforhold: (13:47) i = 3,6515
Totaludvekslingsforhold (krumtap-baghjul): 18,24:1
Fælge
Dæk
Dækstørrelse: For: 17" x 2,50 - bag: 17" x 2,50
Dæktryk: For: 1,8 kg/cm2 (26 lbs/sqi) - bag: 2,25 kg/cm2 (32 lbs/sqi)
Hjulophæng, for: Teleskopgaffel
Fjedervandring, for: 50 mm
Dæktryk: For: 1,8 kg/cm2 (26 lbs/sqi) - bag: 2,25 kg/cm2 (32 lbs/sqi)
Hjulophæng, for: Teleskopgaffel
Fjedervandring, for: 50 mm
Styling
den er std.
Ekstra tilbehør
Bemærkninger
den køre og starter godt.
den køre 45+
det lange lys og hornet virker ikke, den suger falsk luft, så den kan ikke køre.
så har den fået nyt bagdæk+ slange
den køre 45+
det lange lys og hornet virker ikke, den suger falsk luft, så den kan ikke køre.
så har den fået nyt bagdæk+ slange

Puch kl
aug 2007
Følger: 83 Følgere: 79 Scootere: 22 Emner: 92 Svar: 146
feb 2008
Følger: 4 Følgere: 4 Scootere: 2 Emner: 1 Svar: 2
du har ret, men det kan også blive kaldt en million gear
maj 2008
Følger: 20 Følgere: 20 Scootere: 10
bytte med en kreidler '
nov 2005
Følger: 64 Følgere: 62 Scootere: 25 Emner: 132 Svar: 985
2000 skriv pb
apr 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Scootere: 4 Emner: 36 Svar: 63
Har givet høj
- Stemmer du ikke lige på min sfx ?
aug 2007
Følger: 83 Følgere: 79 Scootere: 22 Emner: 92 Svar: 146
feb 2008
Følger: 4 Følgere: 4 Scootere: 2 Emner: 1 Svar: 2
?
jun 2007
Følger: 46 Følgere: 42 Scootere: 6 Emner: 1 Svar: 3
1100
aug 2007
Følger: 83 Følgere: 79 Scootere: 22 Emner: 92 Svar: 146
hehe det har vært min...en mega god knallert
saver den lidt..