{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Yamaha TZR LC ÐÐ R/T 70cc 2006

50.047 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen scooter er oprettet og stemt ind. Opret din egen scooter

Yamaha TZR LC ÐÐ R/T 70cc

Årgang:
2006
Motor:

LAD NU FORHELVEDE, MIN TZR VÆRE I FRED OG GIV DEN EN BEDØMMELSE, SOM DEN FORTJENER OG MEGET GERNE EN BEGRUNDELSE!! TAK!


MOTOR:

Minarelli AM6 (blueprintet til Stag6 R/T 70cc og let-poleret, samt flow optimering)


OPSÆTNING:

• Cylinder: Stage6 R/T MK I - 70cc
• Topstykke: Stage6 R/T (orange)
• Inderste-topstykke: Stage6 R/T - ekstra undersænket
• Stempel: Malossi MHR Team Cross - Toll. A 47,6mm
• Krumtap: Doppler ER1
• Krumtapslejer: SKF Racing c3 med teflon styr
• Nåleleje: Hebo Racing ø12mm (12x15x15mm)
• Kobling: Polini Evolution (5 pladet)
• Membran: Stage6 R/T
• Studs: 28mm Malossi MHR
• Karburator: 28mm stage6 R/T pwk - med stage6 R/T kelk
• Luftfilter: Xsh Double-Layer
• Indsugningforstærker: Doppler (alu)
• Udstødning: Voca Racing R/T Carbon
• Tændingssystem: Malossi MHR Eprom - Med NGK racing kabel


KØLING:

• Køler: Righetti Ridolfi
• Anden køler: Hebo alu (rød)
• Vandpumpe: Motoforce el-pumpe
• Kølerslanger: Transparent
• Kølervæske: Rød (1:2)


INDSTILLING / GEARING:

• Gearkasse: RX 98'
• Fortandhjul: 13 tand
• Bagtandhjul: 46 tand
• Hoved-dyse: 150
• Tomgangs-dyse: 40
• Nål: 3. Nederste hak
• Tomgangs-skrue: 2,5 omgange ind
• Blandigs-skrue: 1 omgang ud
• (Tænding) 3,30mm før top
• (Tænding) Squicen: 0,51
• Tændrør: NGK BR10EVX
• Tændrørshætte + kabel: NGK racing silicone


BRÆNDSTOF:

• Benzin: Blyfri oktan 98
• 2 Taktsolie: Galp motoAction S
• Blanding: 2,5%


GENERALT:

• Type: 2 Takt
• Gear: 6 (-1--N--2--3--4--5--6-)
• Boring & slaglængde: 47,6 x 39 mm
• Komperations forhold: ?? (meget!!)
• Smøresystem: Seperat (afmonteret for mindre modstand)
• Starter system: Elektrisk (afmonteret)
• Olie: Castrol MTX 75W/140
• Dødmandskontakt: STR8 dødmandskontakt
Hestekræfter

• Hk:
2009:
Speedmeet - 18,33hk med pata negra (out of box cylinder, uden flow optimering, tpr udstødning, Tpr membran, for stor dyse og uden kelk )

2010:
Træf 7000 - 20,61hk med pata negra (out of box cylinder, uden flow optimering, Tpr membran, pro race2 udstødning og for stor dyse)
ASW 1 - 20,85hk pata negra (out of box cylinder, uden flow optimering, Tpr membran, pro race2 udstødning og for stor dyse)
DHS 2010 - Ikke målt, men havde formegenligt flere hk (21+), da den gik meget bedre efter, jeg havde dyset den ned og udskiftet en smadret not. (pata negra)

ALLE målinger er forgået på speedline's felt, da det er det eneste jeg stoler på...

2011:
- R/T
Der er blevet fortaget nogle størrer ændringer på motoren, så målet for sæson 2011 vil være INGEN smeltede stempler og i forhold til ydelse, er målet det samme antal hk som før minimum! -så er jeg glad og tilfreds.

• Tophastighed: 168,0km/t (Målt med gps, 15-46 gearing)
• Optræk: Trækker som et svin!! (ja..man skal holde godt fat på styret)
Fælge

FORAN:

• Fælg: 17"
• Type: R1 Stjerne
• Bremse: Skivebrems
• Matriale: Alu

BAGPÅ:

• Fælg: 17"
• Type: R1 Stjerne
• Bremse: Skivebrems
• Matriale: Alu
Dæk

FORAN:

• Dæk: Pirelli sport demon
• Størelse: 100/80-17
• Type: "onRoad"
• Matriale: "Blød" gummi

BAGPÅ:

• Dæk: Pirelli sport demon
• Størelse: 130/70-17
• Type: "onRoad"
• Matriale: "Blød" gummi
Styling

• Voca Racing Carbon R/T
• Børstet alu plade bagpå
• Stage6 Bremsevæskelåg (sort)
• Koso GP Rpm. måler (hvid)
• Forlygter 70% tonet
• "Frontglasset" 90% tonet
• "kontrol-system" (ved speedometeret)
• Stage6 Temperaturmåler lc
• Dødmandskontakt
• Doppler indsugningsforstærker
• Kaliberer malet røde
• Tommaselli quick gas (håndtag)
• Overløbsbeholder
• Powerwrap (3,5m)
• Hvid dækskrift
• Hebo gearolieskrue (sort)
• Speedline stickers
• Doppler stickers
• Bitubo stickers
• Hebo stickers
• Polini stickers
• Malossi stickers
• Voca stickers
• Chosen tuners stickers
• R/T stickers
• Kinesisk tegn (djævel) stickers
• FWL stickers
• Dk stickers
• 8 stickers
• Orange bliklysglas i forlygterne er fjernet
• Blinklys bagpå fjernet
• Bagfodhilere fjernet
• Bagskærm fjernet
• Sidespejle fjernet
• R1 / R6 style :D
Ekstra tilbehør

• 2stk. Lift / pitstand?
• 1stk. Metrakit pro race2 udstødning
• 1stk. Malossi RHQ krumtap
• 1stk. Malossi Mhr Eprom (komplet)
• 2stk. Hebo Manston Revolution Pata Negra (brugt)
• 3stk. Hebo Manston Racing stempelring (brugt)
• 2stk. Hebo Manston Revolution stempel (brugt)
• 6stk. Ss 47,6 stempler (brugt)
• 2stk. Hebo Manston Revolution sodsæt
• 2stk. Hebo Manston Revolution ydertopstykke (sort)
• 2stk. Hebo Manston Revolution indertopstykke
• 2stk. Hebo Racing nålelejer
• 1stk. Top performance V-force membran
• 1stk. Polini evolution membran
• 1stk. Polini evolution kobling
• 1stk. Stag6 temperatur føler 1/8 gevind
• 1stk. Top performance gevind adapter, til Temp. føler
• 3stk. stage6 pwk dyssesæt
• Næsten alle origenal dele
• Org. papir registreringsaftest osv.
• Diverse motorolier, 2t olier, pakninger, kølervæske osv.
Bemærkninger

• Byttede mig til den d.16/6/08 (byttede med min Yamaha tzr red-top + penge)
• JA! - HAR SELV BYGGET DEN OP! (tjek fotoalbums)
• Ja det er en 45'er
• Tørvægt: 110kg / 115kg
• Tank kapacitet: 13,8 liter

•Stag6 R/T MK I - 70cc
- Har selv tilpasset min blok til R/T, fra en hiper... det er ikke set før på en am6 motor!


• DK's uofficelle stærkeste Tzr! :D (Det MAN!)

• ! IKKE TILSALG !
Kommentér på:
Yamaha TZR LC ÐÐ R/T 70cc
Annonce