{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Benelli 491 LC DD DMU Projekt 1998

4.964 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen scooter er oprettet og stemt ind. Opret din egen scooter

( STAFF )
Mand | 38 år | Oprettet: 20. sep 2004


Benelli 491 LC DD DMU Projekt

Årgang:
1998
Motor:
Malossi Sport Portet m. Stylepro Teflon Stempel
Malossi X-Kevlar Rem
Polini 30kg Trykfjeder
Polini Evolution 2G Kobling
Polini Evolution Membran (grønne plader)
Polini Speedcontrole (5,3g ruller)
Polini Choker
Bidalot C20 Udstødning "Wrappet"
Scooter-Shoppen Boost Bootle
Scooter-Shoppen CNC Drive
Stage6 28mm Studs (21mm adaptor)
Dellòrto 21mm Black Karburator (98 dyse)
Barikit Racer Krumtap ø10 16000rpm
SKF C4 Carbon Lejer
Top Racing Nåleleje
RMS Wingbell Koblingsklokke
Italkit Innerroter
Hebo Skum Filter i Hjelmrum
Helt Ny Std. Gearing
Helt Nye Std. Remskiver
Alle lejer i motoren er skiftet
Hestekræfter
vides ikk.. vil skyde på ca 8-10 stykker.. har en masse træk kraft og en topfart på 125 efter speedo.. ( ca. 110-115 irl )
Fælge
Org. benelli 12" med skive for og bag.. ( DMU fordel )
Dæk
Michelin Bopper
Styling
Benelli Racing team skjolde mixed med de originale med hvide "nummerplader" i siderne ( DMU fordel )
Koso forhøjer 4cm
Top Performances Racing Paioli bagstøddæmper
SSp kickstarter
Nye veshra sintret metal bremsekoldser
220mm oversize wave disk bremseskive for
Wave disk bag
Hebo oppind og bartstyr
2 x koso måleinstrumenter Temp, rpm osv..
m.m..
Ekstra tilbehør
masse org. skjolde og motor dele..
Bemærkninger
kun kørt ca 40km efter motor renovering..
Dobbelt Benzin Tilføring da der er studs 2 steder på tanken så der aldrig bliver bezin svigt ved længere varende nedlægninger i sving ( DMU fordel )
Olietank er koblet til som reserve tank med benzin hane imellem.. ( DMU fordel )


Større Cylinderkit søges.. gerne Malossi MHR eller Polini Evolution..
Kommentér på:
Benelli 491 LC DD DMU Projekt
Annonce