Aprilia SR50 Ditech *Byttet* [Tidl. scooter]
1.661 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
5 Kommentarer
Aprilia SR50 Ditech *Byttet*
Årgang:
Motor:
Motor Encylindret, vandkølet, 2-takt med elektronisk luft assisteret direkte indsprøjtning (DITECH)
Slagvolumen 49,38 cc
Indsugning Reed ventil
Injector Automotive (EFI) type
Tryk regulator Automotive typ. 2.5 bar
Boring og slag 41 x 37,4 mm
Kompression 12,5:1
Brændstof system Direkte indsprøjtning i forbrændingskammeret
Direkte injector (SMD) Impuls styret, dråbestørrelse; 8 micron
Gasspjældhus Diameter 18 mm, indbygget TPS (Trottle Position Sensor)
Brændstofpumpe Højtrykstype (6,5 - 8 Bar). Strømforbrug < 0,5 Amp.
Tænding Højspændingstændspole
Luft kompressor Drevet af knast på krumtappen, smurt af luft-/olieblanding i krumtaphuset
Electronic Control Unit (ECU) 22 pin, frekvens 8 Hz
Start Elektrisk startmotor
Smøring Elektrisk oliepumpe, direkte ind i krumtaphuset
Gearkasse Automatisk variator
Sekundær transmission Adapter med drev
Stel Delt profilstel i højstyrkestål
Bremser For: Ï190 mm skive i rustfrit stål, racing kaliber med dobbelte stempler, Ï32 mm. Bag: Ï190 mm skive i rustfrit stål, racing kaliber med dobbelte stempler, Ï30 mm
Generator Jævnstrømsgenerator 140 W - 12 V
Olietankkapacitet 1,6 L (0,5 liter reserve)
Primær transmission Med V rem
Kobling Automatisk centrifugalkobling
Affjedring For: Hydraulisk teleskopgaffel monteret i asynkron styrmanschet, slaglængde: 90 mm. Bag: Motoren fungerer som svingarm forbundet til stellet med forbindelsesled, støttet af to radiale dæmperblokke, vandring: 72 mm.
Fælge Letmetal med fem egre. For & bag: 3.5 x 13
Dimensioner Max længde: 1885 mm, max bredde: 720 mm, max højde: 1200 mm, sæde højde: 820 mm, akselafstand: 1265 mm
Bensintank 8 liter (2 liter reserve)
Dæk For og bag: 130/60 x 13
Tørvægt 90 kg
Slagvolumen 49,38 cc
Indsugning Reed ventil
Injector Automotive (EFI) type
Tryk regulator Automotive typ. 2.5 bar
Boring og slag 41 x 37,4 mm
Kompression 12,5:1
Brændstof system Direkte indsprøjtning i forbrændingskammeret
Direkte injector (SMD) Impuls styret, dråbestørrelse; 8 micron
Gasspjældhus Diameter 18 mm, indbygget TPS (Trottle Position Sensor)
Brændstofpumpe Højtrykstype (6,5 - 8 Bar). Strømforbrug < 0,5 Amp.
Tænding Højspændingstændspole
Luft kompressor Drevet af knast på krumtappen, smurt af luft-/olieblanding i krumtaphuset
Electronic Control Unit (ECU) 22 pin, frekvens 8 Hz
Start Elektrisk startmotor
Smøring Elektrisk oliepumpe, direkte ind i krumtaphuset
Gearkasse Automatisk variator
Sekundær transmission Adapter med drev
Stel Delt profilstel i højstyrkestål
Bremser For: Ï190 mm skive i rustfrit stål, racing kaliber med dobbelte stempler, Ï32 mm. Bag: Ï190 mm skive i rustfrit stål, racing kaliber med dobbelte stempler, Ï30 mm
Generator Jævnstrømsgenerator 140 W - 12 V
Olietankkapacitet 1,6 L (0,5 liter reserve)
Primær transmission Med V rem
Kobling Automatisk centrifugalkobling
Affjedring For: Hydraulisk teleskopgaffel monteret i asynkron styrmanschet, slaglængde: 90 mm. Bag: Motoren fungerer som svingarm forbundet til stellet med forbindelsesled, støttet af to radiale dæmperblokke, vandring: 72 mm.
Fælge Letmetal med fem egre. For & bag: 3.5 x 13
Dimensioner Max længde: 1885 mm, max bredde: 720 mm, max højde: 1200 mm, sæde højde: 820 mm, akselafstand: 1265 mm
Bensintank 8 liter (2 liter reserve)
Dæk For og bag: 130/60 x 13
Tørvægt 90 kg
Hestekræfter
Standard indtil videre...
Render en 70 stykker...
Render en 70 stykker...
Fælge
Standard SR50
Dæk
Standard - Røde kommer snart...
Styling
Carbon Forlygte med halogen og blå neon "angel-eyes", andre fodplader er på vej, og så skal den selfølgelig males men kan ikke blive enig med mig selv om farverne :P
Ekstra tilbehør
Malossi 70cc cylinder kit,
den yasuni udstødning på billedet er kommet af igen indtil cyllen kommer på...
ud over det har jeg en mere til at stå som næsten er hel, kun lidt skjolde der mangler...
den yasuni udstødning på billedet er kommet af igen indtil cyllen kommer på...
ud over det har jeg en mere til at stå som næsten er hel, kun lidt skjolde der mangler...
Bemærkninger
findes ikke federe maskiner end SR50...
Aprilia SR50 Ditech *Byttet*
jun 2006
Følger: 66 Følgere: 67 Scootere: 4
det gør den så ikke skal jeg få den til at køre inde for en uge så kan du se der mangler skjolde til den og hvad ved du om det
feb 2004
Følger: 243 Følgere: 276 Scootere: 212 Emner: 6 Svar: 1.562
Det er rigtigt, så SR`en beholder jeg til ophug.
Area`en har bud på 4000.
feb 2004
Følger: 243 Følgere: 276 Scootere: 212 Emner: 6 Svar: 1.562
Måske, men det kommer jo an på hvad du byder.
dec 2005
Følger: 125 Følgere: 125 Scootere: 8 Emner: 18 Svar: 40
hvad vil du give??
maj 2008
Følger: 276 Følgere: 250 Scootere: 1 Emner: 237 Svar: 9.446
Men gerne mere tekst, ellers meget lækker Sr50.