Aprilia sr50 Ditech (SOLGT) 2001
1.028 visninger
|
Oprettet:
Aprilia sr50 Ditech (SOLGT)
Årgang:
2001
Motor:
Motor Encylindret, vandkølet, 2-takt med elektronisk luft assisteret direkte indsprøjtning (DITECH)
Slagvolumen 49,38 cc
Indsugning Reed ventil
Injector Automotive (EFI) type
Tryk regulator Automotive typ. 2.5 bar
Boring og slag 41 x 37,4 mm
Kompression 12,5:1
Brændstof system Direkte indsprøjtning i forbrændingskammeret
Direkte injector (SMD) Impuls styret, dråbestørrelse; 8 micron
Gasspjældhus Diameter 18 mm, indbygget TPS (Trottle Position Sensor)
Brændstofpumpe Højtrykstype (6,5 - 8 Bar). Strømforbrug < 0,5 Amp.
Tænding Højspændingstændspole
Luft kompressor Drevet af knast på krumtappen, smurt af luft-/olieblanding i krumtaphuset
Electronic Control Unit (ECU) 22 pin, frekvens 8 Hz
Start Elektrisk startmotor
Smøring Elektrisk oliepumpe, direkte ind i krumtaphuset
Gearkasse Automatisk variator
Sekundær transmission Adapter med drev
Stel Delt profilstel i højstyrkestål
Bremser For: Ø190 mm skive i rustfrit stål, racing kaliber med dobbelte stempler, Ø32 mm. Bag: Ø190 mm skive i rustfrit stål, racing kaliber med dobbelte stempler, Ï30 mm
Generator Jævnstrømsgenerator 140 W - 12 V
Olietankkapacitet 1,6 L (0,5 liter reserve)
Primær transmission Med V rem
Kobling Automatisk centrifugalkobling
Affjedring For: Hydraulisk teleskopgaffel monteret i asynkron styrmanschet, slaglængde: 90 mm. Bag: Motoren fungerer som svingarm forbundet til stellet med forbindelsesled, støttet af to radiale dæmperblokke, vandring: 72 mm.
Fælge Letmetal med fem egre. For & bag: 3.5 x 13
Dimensioner Max længde: 1885 mm, max bredde: 720 mm, max højde: 1200 mm, sæde højde: 820 mm, akselafstand: 1265 mm
Bensintank 8 liter (2 liter reserve)
Tørvægt: 90 kg
Slagvolumen 49,38 cc
Indsugning Reed ventil
Injector Automotive (EFI) type
Tryk regulator Automotive typ. 2.5 bar
Boring og slag 41 x 37,4 mm
Kompression 12,5:1
Brændstof system Direkte indsprøjtning i forbrændingskammeret
Direkte injector (SMD) Impuls styret, dråbestørrelse; 8 micron
Gasspjældhus Diameter 18 mm, indbygget TPS (Trottle Position Sensor)
Brændstofpumpe Højtrykstype (6,5 - 8 Bar). Strømforbrug < 0,5 Amp.
Tænding Højspændingstændspole
Luft kompressor Drevet af knast på krumtappen, smurt af luft-/olieblanding i krumtaphuset
Electronic Control Unit (ECU) 22 pin, frekvens 8 Hz
Start Elektrisk startmotor
Smøring Elektrisk oliepumpe, direkte ind i krumtaphuset
Gearkasse Automatisk variator
Sekundær transmission Adapter med drev
Stel Delt profilstel i højstyrkestål
Bremser For: Ø190 mm skive i rustfrit stål, racing kaliber med dobbelte stempler, Ø32 mm. Bag: Ø190 mm skive i rustfrit stål, racing kaliber med dobbelte stempler, Ï30 mm
Generator Jævnstrømsgenerator 140 W - 12 V
Olietankkapacitet 1,6 L (0,5 liter reserve)
Primær transmission Med V rem
Kobling Automatisk centrifugalkobling
Affjedring For: Hydraulisk teleskopgaffel monteret i asynkron styrmanschet, slaglængde: 90 mm. Bag: Motoren fungerer som svingarm forbundet til stellet med forbindelsesled, støttet af to radiale dæmperblokke, vandring: 72 mm.
Fælge Letmetal med fem egre. For & bag: 3.5 x 13
Dimensioner Max længde: 1885 mm, max bredde: 720 mm, max højde: 1200 mm, sæde højde: 820 mm, akselafstand: 1265 mm
Bensintank 8 liter (2 liter reserve)
Tørvægt: 90 kg
Hestekræfter
ca.5 hk da den er standart 45 scooter
Fælge
std blå
Dæk
130x60x13 foran
130x60x13 bagpå
130x60x13 bagpå
Styling
ikke andet end sig selv da det er en Ditech
Ekstra tilbehør
side spejle
Bemærkninger
det er en 45 scooter ved desværre ikke ret meget om den i nu.
Dog mangler jeg lige at slibe udstødningen ned og male den.
Der er kommet nye billeder.
Dog mangler jeg lige at slibe udstødningen ned og male den.
Der er kommet nye billeder.

Aprilia sr50 Ditech (SOLGT)
jun 2007
Følger: 42 Følgere: 40 Scootere: 34 Emner: 7 Svar: 49
ja kører dejligt. bare synd de er så dyre og skrue på når de går i stykker. men man kan vel altid finde noget brugt til den
nov 2007
Følger: 24 Følgere: 22 Scootere: 29 Emner: 48 Svar: 116
ja det vil jeg give dig ret i men dejligt at høre at den køre godt nu.
jun 2007
Følger: 42 Følgere: 40 Scootere: 34 Emner: 7 Svar: 49
skulle have et nyt tændrør. de er simpelthen så følsomme dem der
nov 2007
Følger: 24 Følgere: 22 Scootere: 29 Emner: 48 Svar: 116
nå ok
hvad var fejlen på den siden den ikke kørte så godt på toppen
jun 2007
Følger: 42 Følgere: 40 Scootere: 34 Emner: 7 Svar: 49
mus køber og sælger hele tiden. ville prøve noget nyt. og så gik den heller ikk ordenligt på toppen.
nov 2007
Følger: 24 Følgere: 22 Scootere: 29 Emner: 48 Svar: 116
det lyder rigtig godt.
ved du hvorfor mus solgte den han var ellers helt vil da han var ude og prøve den.
jun 2007
Følger: 42 Følgere: 40 Scootere: 34 Emner: 7 Svar: 49
ja rigtig lækker maskine. fejler intet. har peppet den lidt op løber 90-100 på uret og rígtig lækkert bundtræk
nov 2007
Følger: 24 Følgere: 22 Scootere: 29 Emner: 48 Svar: 116
ja det er det jeg solgte den til mus4200 er du ellers glad for den.
jun 2007
Følger: 42 Følgere: 40 Scootere: 34 Emner: 7 Svar: 49
det er jo min ditech. lækker maskine og køre på.
dec 2008
Følger: 17 Følgere: 15 Scootere: 2 Emner: 33 Svar: 76
fed Ditech har lige smidt en høj. good work!
nov 2007
Følger: 24 Følgere: 22 Scootere: 29 Emner: 48 Svar: 116
sune jeg takker
jul 2005
Følger: 63 Følgere: 62 Scootere: 14 Emner: 28 Svar: 425
fin ditech den er bare rigtig fed i sort med orginale staff,
smed en høj
nov 2007
Følger: 24 Følgere: 22 Scootere: 29 Emner: 48 Svar: 116
lasse takker har lige givet din ditech en høj
dec 2006
Følger: 226 Følgere: 226 Scootere: 3 Emner: 220 Svar: 3.824
den er fin
nov 2007
Følger: 24 Følgere: 22 Scootere: 29 Emner: 48 Svar: 116
jeg takker syntes også selv den er fin.
jan 2008
Følger: 62 Følgere: 60 Scootere: 4 Emner: 6 Svar: 9
mega fin aprilla