{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Jincheng Dax Lifan 125ccm (byttet) 2006

3.782 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen scooter er oprettet og stemt ind. Opret din egen scooter

Jincheng Dax Lifan 125ccm (byttet)

Årgang:
2006
Motor:
Lifan 125ccm:

Single cylinder, 4-takt, OHC racing head, AC, 125cc

Ventil størrelse: 27mm intake, 23mm exhaust

Cylinder volumen: 123.7cc

Kompressionsforhold: 9.47:1

Karburator: 26mm, MIKUNI, racing

Ignition: CDI, 12 volt, permanent magnetic stator

Maximum Power: 8.5 Kw DIN @ 9,500 rpm = 12 HK med 26mm Karburator

Rated Power: 6.5 Kw @ 7,500 rpm

Torque: at least 8.8 Nm @ 5,500 rpm

Gear: 4-speed, manuel kobling, 1-N-2-3-4,

Gearing: Fortandhjul 15



Hestekræfter
Lifan 125ccm: 12hk
Fælge
Std. Dax fælge, ser fine nok ud
Dæk
HEIDENAU RACER 110/80-10
Styling
Den er jo stylet i sig selv, det jo en Dax (kopi)

Twin pipe

Blå ventil propper

Hvidt styr

Blåt neon lys i luftfilteret

Skyteam baglygte

Andre blinklys, tror de kommer fra en Hot 50, men det bliver nok pillet af

Chrom gearpedal

Hvidt sædebetræk



Ekstra tilbehør
Sidespejle

bagageholder

Std. motor

Std. udstødning

Std. luftfilter

Alle papirene på den, og den originale nøgle

Std. 50ccm jincheng motor
Bemærkninger
Speedometeret viser 5-10 for meget

Og så har den skivebremse for hvilket en original dax ikke har.

Så er det blevet vinter, og daxen skal have nogle småændringer, planen:

Der kommer hvidtbarstyr, hvor der så kommer temperatur måler, og måske omdrejningstæller,
stellet skal forstærkes, og der kommer en styrstabillistator, Hydraulisk Kobling, Tomaselli quickgas sæt, og et sæt Yoshimura støddæmper i blå, og hvis der så er penge til det, Innerroter har jeg ogs tænkt meget på :)

Hvad skal man med vario og lir,
Når man ka' få Kæde & Gear?!
Kommentér på:
Jincheng Dax Lifan 125ccm (byttet)
Annonce