{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Derbi Senda RM 85cc [Tidl. scooter] 2004

20.866 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen scooter er oprettet og stemt ind. Opret din egen scooter

Derbi Senda RM 85cc

Årgang:
2004
Motor:
Suzuki RM 85cc cross-motor

Cylinderen er helt som fra fabrikken, samt resten af motoren
Keihin 28mm rundspjæld (org.)
Motor: 1-cylindret, 2-takts vandkølet med Reed-ventil og aeTC / PC udstødningsregulering ..
Kubik: 85 cm3
Boring / Slaglængde: 48/46, 8 mm / mm.
Kompression: 9,5:1.
Ydelse: 30 hk (22,0 kW) ved 12.000 o / m
Moment: 17,5 Nm ved 11.000 o / m
Vægt / Kraftforhold: 2,17 kg pr hk.
Tophastighed: 120 km/t (med lav cross-gearing)
Acceleration (0 - 100): Ukendt
Transmission: 6-trins gearkasse. Flerpladekobling i oliebad. Kædetræk


Fremtidige planer:
Boyesen membran
XPT-tuning af cylinderen
Yasuni R3 udstødning (den påmonterede er ALT for lille)
Hestekræfter
Den skulle have 30-32 hk (fra fabrikken).
Fælge
Org. Derbi Senda fælge.
Dæk
Org. Vee Rubber dæk
100/80 - 17
130/70 - 17
Styling
Den skulle være lidt anderledes i designet, så jeg skar sku røven af svinet ;)

Smt skjolde
XPT forlygte
Diverse røde detaljer på styret
Doppler dæmper
Stage6 Multimeter
Tommaselli håndtagskit
Doppler vibrationsdæmpere i styret
Stage6 Racing filter
Custom-made udstødnings-system med V6 dæmper under sædet (Yasuni R3 kommer istedet)
Guld banjobolt
Klistermærker
Ekstra tilbehør
Rigtig crosskæde
Bemærkninger
Det har taget tid og penge at få den til at stå som den gør i dag. Den var med til DHS, men blev max kørt på i 15 minutter, da udstødningen simpelthen var for lille :(

Og nej, det er ikke "bare" lige til at smide en Cross-motor på et Senda/Smt stel.
Kommentér på:
Derbi Senda RM 85cc
Annonce