Aprilia sr50 ditech **byttet** [Tidl. scooter] 2003
676 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
2 Kommentarer
Aprilia sr50 ditech **byttet**
Årgang:
2003
Motor:
Motor Encylindret, vandkølet, 2-takt med elektronisk luft assisteret direkte indsprøjtning (DITECH)
Slagvolumen 49,38 cc
Indsugning Reed ventil
Injector Automotive (EFI) type
Tryk regulator Automotive typ. 2.5 bar
Boring og slag 41 x 37,4 mm
Kompression 12,5:1
Brændstof system Direkte indsprøjtning i forbrændingskammeret
Direkte injector (SMD) Impuls styret, dråbestørrelse; 8 micron
Gasspjældhus Diameter 18 mm, indbygget TPS (Trottle Position Sensor)
Brændstofpumpe Højtrykstype (6,5 - 8 Bar). Strømforbrug < 0,5 Amp.
Tænding Højspændingstændspole
Luft kompressor Drevet af knast på krumtappen, smurt af luft-/olieblanding i krumtaphuset
Electronic Control Unit (ECU) 22 pin, frekvens 8 Hz
Start Elektrisk startmotor
Smøring Elektrisk oliepumpe, direkte ind i krumtaphuset
Gearkasse Automatisk variator
Sekundær transmission Adapter med drev
Stel Delt profilstel i højstyrkestål
Bremser For: Ï190 mm skive i rustfrit stål, racing kaliber med dobbelte stempler, Ï32 mm. Bag: Ï190 mm skive i rustfrit stål, racing kaliber med dobbelte stempler, Ï30 mm
Generator Jævnstrømsgenerator 140 W - 12 V
Olietankkapacitet 1,6 L (0,5 liter reserve)
Primær transmission Med V rem
Kobling Automatisk centrifugalkobling
Affjedring For: Hydraulisk teleskopgaffel monteret i asynkron styrmanschet, slaglængde: 90 mm. Bag: Motoren fungerer som svingarm forbundet til stellet med forbindelsesled, støttet af to radiale dæmperblokke, vandring: 72 mm.
Fælge Letmetal med fem egre. For & bag: 3.5 x 13
Dimensioner Max længde: 1885 mm, max bredde: 720 mm, max højde: 1200 mm, sæde højde: 820 mm, akselafstand: 1265 mm
Bensintank 8 liter (2 liter reserve)
Dæk For og bag: 130/60 x 13
Tørvægt 90 kg
Slagvolumen 49,38 cc
Indsugning Reed ventil
Injector Automotive (EFI) type
Tryk regulator Automotive typ. 2.5 bar
Boring og slag 41 x 37,4 mm
Kompression 12,5:1
Brændstof system Direkte indsprøjtning i forbrændingskammeret
Direkte injector (SMD) Impuls styret, dråbestørrelse; 8 micron
Gasspjældhus Diameter 18 mm, indbygget TPS (Trottle Position Sensor)
Brændstofpumpe Højtrykstype (6,5 - 8 Bar). Strømforbrug < 0,5 Amp.
Tænding Højspændingstændspole
Luft kompressor Drevet af knast på krumtappen, smurt af luft-/olieblanding i krumtaphuset
Electronic Control Unit (ECU) 22 pin, frekvens 8 Hz
Start Elektrisk startmotor
Smøring Elektrisk oliepumpe, direkte ind i krumtaphuset
Gearkasse Automatisk variator
Sekundær transmission Adapter med drev
Stel Delt profilstel i højstyrkestål
Bremser For: Ï190 mm skive i rustfrit stål, racing kaliber med dobbelte stempler, Ï32 mm. Bag: Ï190 mm skive i rustfrit stål, racing kaliber med dobbelte stempler, Ï30 mm
Generator Jævnstrømsgenerator 140 W - 12 V
Olietankkapacitet 1,6 L (0,5 liter reserve)
Primær transmission Med V rem
Kobling Automatisk centrifugalkobling
Affjedring For: Hydraulisk teleskopgaffel monteret i asynkron styrmanschet, slaglængde: 90 mm. Bag: Motoren fungerer som svingarm forbundet til stellet med forbindelsesled, støttet af to radiale dæmperblokke, vandring: 72 mm.
Fælge Letmetal med fem egre. For & bag: 3.5 x 13
Dimensioner Max længde: 1885 mm, max bredde: 720 mm, max højde: 1200 mm, sæde højde: 820 mm, akselafstand: 1265 mm
Bensintank 8 liter (2 liter reserve)
Dæk For og bag: 130/60 x 13
Tørvægt 90 kg
Hestekræfter
Std. omkring de 5 vil jeg mene
Fælge
Fede 13" Ditech fælge for og bag i sort
Dæk
Std fordæk
Nyt bagdæk
Nyt bagdæk
Styling
ik rigtig noget (: ny leovince knæk pot (:
Ekstra tilbehør
...
Bemærkninger
...
Aprilia sr50 ditech **byttet**
aug 2007
Følger: 17 Følgere: 16 Scootere: 5 Emner: 3 Svar: 10
jo du fik høj (:
aug 2008
Følger: 38 Følgere: 37 Scootere: 9 Emner: 3 Svar: 2
gir du ikk lige en stemme på min ktm nu når jeg ik afviste dig