Puch Grand Prix 1978

8.754 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 64 Kommentarer
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen scooter er oprettet og stemt ind. Opret din egen scooter

Puch Grand Prix

Årgang:
1978
Motor:
1 Cylinderet...
To-Taks...
Luftkølet
Cylinderens Diameter: 40mm.
Topstykke høj kompr.
Slaglægde: 44mm.
Volumen: 60 ccm
Stempel: 40mm. Yamaha Stempel (Får Meget Mere Træk Vis Man Køre Med Sådan et)
Kompreesionsforhold 6.5 : l
Begrænserbøsing : ingen
Karburator: 17mm Bing
Transmison 3 trins Gearkasse
Kobling: Flerpladet Lamel
Tænding: Bosch Svinghjulsmagnet
Platinafstand: 0.35 - 0.45 mm.
Tændingspunkt: 2.2 - 2.3mm Før Top
Tændrør: NGK Racing
Udstødning "La'franconi" Ø 32 mm

P = Politi
U = Uden
C = Chance
H = Hehe

Hestekræfter
7 til 10 pony´s tror jeg....
Fælge
Har 2 sæt Stjærnefælge til den ( Ud over dem som sidder på)
Dæk
Road-Racing dæk
Styling
Har Rally støddæmper... så den er lidt høj...
Har 2 Blå Dioder ude foran
men ellers er alt Gejl På en Grand Prix / Monza
BMW Look Sæde
Tonet Yamaha malteserbaglygte Baglygte
Ekstra tilbehør
Mig
BenZin i takken
Min Hjælm
Jah Nemli´ Jah
Bemærkninger
Prøv Lige at Ligge mærke til det TURBO skilt der sidder på sidden af den store maskine
Helt nyt: Cylender - Topstykke - Stempel - Krumtap...
Alt er Auto Lakeret. den er 2 farvet..... den er grøn om dagen og bliver så blå om natten..... det er lidt dyrt at få marlet den sådan der... men det er helt klart pengene hver
Jah Jah


SKAL DU FREM I FLOKKEN, SKAL DER STÅ Puch PÅ BLOKKEN...
Mekaniker holdet [The Bedst TeaM]
Chef Mekaniker: Ronnie L. Sørensen


Fader polini
Du som er i himlen
Hellige være din heste,
på asfalt og på grusvej
led os ikke ind i athena,
og fri os fra panserne...
Kommentér på:
Puch Grand Prix
Annonce